Kinderwagen showen + foto!

alowa meiden...

mijn kinderswagen is van adventure ofzoiets het knippen plakken lukt met niet...

maar zal proberen uit te leggen hoe die der zo.n beetje uitziet he..

de frame is zilver   en de maxi cose reiswieg. buggy is zwart met grijs

hij heeft 2 wielen dicht naast elkaar voor met een vering ertussen en 2 wielen achter de duw  gedeelte kan ik verstellen in verschillende hoogtes

kort om een mooie wagen   vindt ik zelf

greetz mammabeer

heej patricia!
Wat toevallig, jij bent ook 5 december uitgeteld (toch?) en dezeflde kinderwagen!
Hij is zo supergaaf, maar moet nog een paar weekjes wachten totdat we hem hebben.
Als je nu nog een kinderwagen moet gaan kopen, ben je dan niet een beetje laat? Soms zit er 10-12 weken levertijd op!
Wij hebben de maxicosi pappillon (die bij de quinny past) erbij gekozen, moooie kleurencombinaties.

Wij zijn helemaal weg van de stokke!

xxx

He Wy!!

Ik ben pas 31 december aan de beurt! Dus errug laat zijn we niet, maar ik denk toch
dat de kinderwagen midden in de winter niet heel erg veel gebruikt zal worden, maar natuurlijk zitten er ook mooie winterdagen tussen...

Maar we hebben altijd een kinderwagen achter de hand van mijn schoonmoeder, die had hem al heel erg vroeg gekocht!!

Maar ik vind hem heel erg mooi en hip! Maar geen zorgen aankomende maandag ga ik hem bestellen!!

In december spreken we elkaar weer om te overleggen of hij ook heel  HANDIG is!!  

Groetjes  Patricia  

wij hebben vandaag een urban jungle gekocht. een oranje. erg blij mee.
maar er zit 12 weken levertijd op! Toch wel erg lang.

hi dames.

ik heb ook mijn kinderwagen uitgezocht, ik heb hem net besteld, een kennis van mij had hem, hij is stevig, maar wat vooral fijn is, hij heeft een grote bak. (72) cm, dus kan hij heel lang in liggen, als hij dat wil.
ervaring bij mijn neefje is dat hij veel te snel eruit oest omdat het niet meer paste, dus nu de perfecte gevonden. en het mooiste komt, hij is echt super goedkoop.
maar dat zie je er niet aan af.

Terug
Bovenaan