Kinderwagen showen + foto!

Hoi hoi,

We hebben een x-aantal weken de urban jungle gekocht.
Hiervoor hadden we de quinny speedy sx (oranje).
Ben helemaal blij hiermee. Ziet er zo knus uit als beide wiegjes erop zitten.

Groetjes Bertin

Wij hadden de kinderwagen van onze dochter niet meer ( toen wij hem niet meer gebruikten weggegeven aan iemand die hem veel beter kon gebruiken) dus zaten we er over te denken een nieuwe aan te schaffen.
Ik vond in eerste instantie de Quinny Speedi SX erg mooi, en mijn vriend de Quinny Buzz.
Toen kreeg ik van een collega te horen dat ik haar zo goed als nieuwe kinderwagen kon overkopen voor een belachelijk lage prijs, dus hebben we dat gedaan!
Het is een Quinny Freestyle 3wheels.
Hij ziet er echt nog super mooi uit, net nieuw, dus ben er erg blij mee!

Liefs

wij hebben onze quinny ingeruilt voor een topmarkt duowagen met reiswiegje alleen die van ons is donker blauw en met nijntje erop

groetjes soraya

Wij hebben toen ik in verwachting van van onze eerst  een bugaboo Frog gekocht. Kleur grijs. Heb er geen foto van. Hier een plaatje van een in het zwart. Moet zeggen dat het een erg prettige wagen is. Staks wil ik zo'n Kiddyboard er aan vast maken zodat Koen (nu 2) er af en toe op kan gaan staan.

Groetjes sabine
Mama van Koen (net 2 jaar) en   22w en 5dgn zwanger

Wat leuk om te lezen met voor wagen iedereen voor de dag komt om straks de kleine te showen! Wij hadden bij de eerste en tweede de zelfde wagen een ? Urban ? kan er niet op komen. Hij raakt nu echt af en is super vaak gebruikt, de stof raakt stuk en de wielen blijven piepen na het smeren en hij lijkt wel scheef met uitklappen. We kunnen allebei niet uitvogelen waar dat nu aan ligt dus toch maar een andere.Ik ben al aan het zoeken geweest en het wordt een Bugaboo Cameleon. Ben alleen nog niet uit over de kleur, rood of blauw. Hier in Canada is dat een van de weinige modernere wagens want al die andere zijn de meer wat veredelde buggy's. We hebben hem nog niet in huis maar er zit maar 2 weken levertijd op dus hopen we hem in okt op te kunnen halen. Zien jullie jezelf ook al lopen? groetjes dani

wij gaan dit weekend er een kopen.

de keuze is tussen de Quiny Speedy SX en de Easy Walker. we zijn er nog niet uit, hoop dat we in de winkel wel een keuze kunnen maken.

He wy2006!!!

Ja wij hebben ook voor de stokke gekozen!! We hebben hem nog niet besteld maar ik wil ook graag de blauwe!!!!

Hij is mooie he! Ik vind hem echt stoer! Ik was gelijk verliefd, en hij rijdt ook zo makkelijk!!! En hij is niet tuttig!!!

Wanneer krijg je hem!???

Liefs Patricia

hoi hoi meiden.....

wij hebben gekozen voor de quinny speedi pappilon ...toen we hem zagen waren we er allebei weg van dus das lekker makkelijk ..ben blij al we hem op kunnen halen hihihi ....

xxx tamara
24 wk

Terug
Bovenaan