Kinderwagen

wij hebben voor de quinny freestyle gekozen 4 wielen die mee draaien.
ik heb rug klachten en dacht die bugaboo is handig voor mij, maar ik kan de pop die ik kon gebruiken niet eens uit de wagen halen hij was te laag en zo groot ben ik niet eens.
mijn rug ging gelijk vast zitten en de verkopster zei die is niks voor jullie ook al is hij voor mensen met rug klachten bedoeld valt hij bij ons af.
wij hebben ook veel wagens uitgeprobeerd en de quinny was voor mij het handigste.
een drie wieler viel af omdat ik vaak heb gezien dat die dingen omvallen als je er wat5 aan hangt of als er een ander kind naar de kleine kijkt of indedaad de stoep mee op wild.
ja iedereen moet het zijn eigen keus maken het is wel moeilijk ,maar probeer ze gewoon allemaal uit voor je er een koopt.
veel succes er mee
 
Wij hebben gekozen voor een Mutsy 3rider, dat is er een met een dubbel zwenkwiel aan de voorkant. We vinden dit een hele wendbare wagen, je kunt het zwenkwiel vastzetten als je bijv. in het bos gaat wandelen. De bugaboo viel af, mijn man en ik verschillen nogal in lengte en bij de bugaboo kun je de duwstang niet verstellen en ik vind het kindje zo laag liggen. De koelstra vonden we teveel buizen/stangen. De driewiel Quinny heeft geen zwenkwiel en daar zijn we uiteindelijk toch voor gegaan. Het is waar dat het met opgaan van stoepen iets minder comfortabel is, maar weegt zeker niet op tegen de enorme wendbaarheid.
O ja de mutsy is best zwaar (maar wel erg stabiel hierdoor), maar de maxi cosi speed vonden wij te licht we kregen het gevoel dat het ding kon omkieperen.
Je ziet, iederen heeft z'n eigen mening. Ga gewoon naar een winkel waar je er goed mee door de winkel kan rijden. (bv. babypark Kesteren of Gouda)
Succes
 
Wat een belachelijke opmerking Anoniem (durf je je eigen naam niet gebruiken?) Soms is de ervaring van de moeders zelfs betrouwbare dan de winkeljuffers die soms zelf geen kindjes hebben
 
Hoi Franka en andere kinderwagen kopers.

Onze kinderwagen zie ik er nog niet bijstaan, maar wij zijn er helemaal weg van. We hebben de Maxi taxi Speedi. Het is een driewieler en we hebben ervoor gekozen omdat hij het fijnste rijd, verstelbaar is (ik kort hij lang) en ik vind het een must dat de bak hoog is. Bij de bugaboo ligt het kind nog net niet op de grond. Dit wordt wetenschappelijk ook afgeraden, een reiswieg die laag bij de grond gemonteerd is.

Ga vooral overal kijken en proberen. Bij de meeste zaken mag je de wagen ook mee naar buiten nemen om hem in de auto te passen.

Succes met kiezen, Groetjes, Anna
 
hoezo vindt jij dat een belachelijke opmerking an?
iemand adviseert gewoon om het in de winkel na te vragen. niks mis mee toch?! misschien vindt zij dat wel het beste antwoordt op de vraag.
je moet niet meteen zo oordelen.
en waarom mag je niet anoniem reageren?
ik doe dat ook vaker, omdat niemand het wat aangaat van wie dit bericht afkomt. het gaat tenslotte om het antwoord.
 
Ik heb de mustearts trans4mer aangeschaft, op aanraden van een aantal dames op het baby forum (die hebben er al ervaring mee). Ik ben hem natuurlijk wel in de winkel gaan testen (ook een paar andere nog getest) en heb dames die met een trans4mer over straat liepen gewoon aangesproken. Iedereen was er positief over en mij leek het ook wel wat, dus die heb ik gekocht. Je krijgt ook nog best een aantal dingen erbij die in de prijs zitten (hij kost 449 euro).

groetjes, Jane 29 wkn
 
Terug
Bovenaan