Kinderwagen

ik heb een maxi taxi city nog wat heel erg fel groen haha die heb ik om 2 redenen gekozen
de kleur die is zoooooooo stoer en ik kan hem helemaal inklappenen uit elkaar halen en heel klein mee naar boven nemen ik woon nl 3 hoog zonder lift
de kleur die ik heb gekozen is forrest green en die word nit meer gemaakt en is ook niet meer leverbaar maar ik heb m toch te pakken gekregen hihi nu kan strax niemand om mij en mijn kindje heen die kleur zie je van een kilometer afstand al aankomen hahaha
 
Wij liepen afgelopen vrijdag de prenatal binnen en daar hadden ze erg leuke aanbiedingen voor kinderwagens. Wij hadden al voor de trans4mer gekozen en konden daar nu 30% korting op krijgen. Maar ook voor andere merken hadden ze leuke aanbiedingen.

gr karin
 
hoi,
wij hebben heel veel uitgeprobeerd in allerlei winkels en ook heel veel ervaringverhalen gevraagd. Uiteindelijk hebben we toch gekozen voor de bugaboo, om z'n wenkbaarheid (ik ben nogal een winkelfanaat en deze is super in smalle paadjes). Bovendien is ie lekker licht, wel zo makkelijk als je er in je eentje mee op pad gaat en superhandig en klein inklapbaar. Onze kofferbak zit namelijk al vol met het reservewiel dus past er niet zo'n joekel meer bij! En we hebben een klein halletje en deze past zelfs opgeklapt in de meterkast. Hij is wel erg prijzig. Succes ermee!
Marleen, 30wk3dg
 
hoi,
wij zijn voor de quinny 3 wieler combigegaan. die heeft een wat ruimere ligbak, en met de 3 wielen past ie net in onze auto. ook zit hier een adapterset bij voor de maxi-cosi, dus alles kan er op gezet worden.
de bug-a-boo had een te kleine ligbak, als je dan een groot kind krijgt ligt ie klem.

groetjes mirjam
 
Als je in de buurt van Amstrdam of Breda woont, ga dan even naar Kids Factory. Daar hebben ze een lange straat nagebouwd waar je kan oefenen met stoepjes op en af, klinkertjes, keitjes etc etc... gewoon even middagje testritjes maken... Volgens mij kan het bij meerdere grote baby superstores ook... Eens in de zoveel tijd ga ik met mijn vriend zo'n middagje testritjes maken en we hebben nu de keuze beperkt tussen de Koelstra en de Bugaboo. Aangezien mijn vriend een beetje stoere wagen wil, wordt het waarschijnlijk toch de Koelstra...
 
Hoi,

Denk dat je toch zelf een paar modellen moet uitproberen, iedereen vindt net weer iets anders handig of belangrijk. Ik kan je alleen maar vertellen dat mij in verschillende winkels werd afgeraden om voor een Quinny of Maxi Cosy Speedy SX te gaan. Allebei, op verschillende manieren, superonstabiel. Maar ja, anderen zweren er weer bij...
Ik vond de Bug-a-boo heel leuk, maar erg duur. Bovendien zit de wieg idioot laag en aangezien ik een hele slechte rug heb, is dat niet handig.
Je hebt een goedkopere variant, die er heel erg op lijkt, van het merk Pegasus of Torch. Is ongeveer 1/3 goedkoper en lijkt er erg op.
Zelf heb ik uiteindelijk de Koelstra Flexxo gekozen. Maar was dan wel een giga-aanbieding, want gewoonlijk is die onbetaalbaar.
Succes ermee, probeer het goed uit, ook op straat (bij een goede winkel mag dat), want op vloerbedekking voelt ALLES goed aan!
 
Hoi, hoi,
mij is met mijn vorige zwangerschap een 4 wieler aangraden. Ook omdat wij een grote hond hebben en hij anders de wagen snel om kan trekken. Achteraf ben ik heel blij met mijn 4 wieler want ik heb in een flinke storm gelopen (moest er toch uit met de hond) En de wind duwde bijna mijn wagen om laat staan wat er gebeurd zou zijn met een 3 wieler! Die lang niet zo stabiel. Ik heb een quinny en ik gebruik hem ook weer voor mijn aankomende baby.
Succes met kiezen
groetjes Sandy 14,5 weken
 
Terug
Bovenaan