Kinderwagenbak/ wandelwageninzet

Hoi dames,

Finn groeit ondertussen aardig uit de Kinderwagenbak.
Ik vind hem eigenlijk nog een beetje klein voor de wandelwagen inzet. Deze kan vrij plat hoor maar toch!
Het gaat zo ontzettend snel allemaal:-(

Liggen jullie kleintjes al in de wandelwageninzet? En hoe oud waren ze toen?
Finn is morgen 5 maand.

Liefs Daan
 
Hoi hoi,

Laura ligt nog in de bak, maar vraag me ook af hoe lang dat nog gaat lukken! Zij is net een paar dagen 5 maand. Ik heb eigenlijk geen idee hoe plat onze wandelwageninzet kan. Ze zit echt nog niet stabiel genoeg nu hoor voor de wandelwagen!

Ben benieuwd naar de reacties van andere meiden!

Weet je waar ik me heel erg op verheug: het moment dat ze in een fietsstoeltje kunnen en je heerlijk kunt gaan fietsen met ze :). Maar idd de tijd vliegt echt voorbij!
 
Finn zit ook nog niet stabiel genoeg om echt te zitten hoor. Maar omdat deze vrij plat kan kan hij er gewoon in liggen.

Ja fietsen is idd ook erg leuk ja.
Hoop dat Finn stabiel zit als het nog mooi weer is, lekker stukjes fietsen!

Ben ook benieuwd hoe de andere meiden dat doen.
Zag op Facebook al wel een paar foto's voorbij komen van kinderwagens/buggy's. Maar weet niet of dat eenmalig was of dat ze er echt al inzitten
 
Sophie ligt vanaf maandag in de wandelwagen. Ze wilde geloof ik niet mee in de bak liggen veel huilen ze had het dan helemaal niet naar haar zin. Ook werdt ze er gewoon te groot voor.

De wandelwagen inzet kan in de ligstand dus dat gaat heel erg goed. Ze ligt met haar gezicht naar mij toe dus ik kan lekker tegen haar kletsen. En ze vindt het veel leuker als de bak, omdat ze nu veel meer kan zien. Ze heeft er zelfs in geslapen iets wat ze in bak niet meer wilde doen. Heb er nog wel de voetzak in want anders vindt ik toch nog wat te koud. Ze is nu 5 maanden.

Liefs.......
 
Hey Tonny,

Finn slaapt nog wel in de Kinderwagenbak maar alleen als hij zijn bakerzak aanheeft.
Misschien dat hij idd wel gaat slapen in de wandelwagen.
Onze kinderwagen kunnen we ook draaien, in het begin naar ons toe en als Finn groter is van ons af.

Ga vandaag denk ik toch maar eens proberen hoe Finn in de wandelwagentje ligt. En idd met voetenzak anders vind ik het ook te koud.

X
 
Hoi hoi,

Ik had het er toevallig met mijn buuf over, zij is 1 dag eerder bevallen dan ik. Wij hebben allebei een bugaboo. En ik vind het toch wel erg groot en ruim met de wandelwagen inzet. Bij Raff had ik hem met 4 maanden al in de wandelwagen, maar de quinny die ik toen had, heeft een soort van nestje, dus dat ging veel beter. Ik wacht er nog maar even mee. Al ligt Veda steeds opgekruld aan het hoofdeind in de bak! :)
 
Hoi,

Sara ligt sinds dit weekend in de wandelwagen. Begon zich aan de randen van de bak op te trekken om meer te kunnen zien. Vond ik wel eng. En ze paste haast ook niet meer. Ze is nu ruim 5 maanden.

Ze is nu weer helemaal blij in de wagen, maar na een stukje lopen ook altijd moe. Zal met de indrukken te maken hebben.

De wagen kan wel helemaal plat, maar soms zet ik hem ook een eindje omhoog. Wat ik alleen jammer vindt is dat ze nu van mij weg kijkt en niet naar mij toe. Maar daar heb ik bij het kopen van de wagen niet over nagedacht.
 
Hoi Daan,

Tijn ligt nog in de bak.
Hij ligt er nog goed in en vind het ook nog fijn.
Hij probeert al wel omhoog te komen.
We gaan binnenkort een dagje naar de dierentuin dus wil m nog in de bak houden.
Hij slaapt er ook in als we aan het wandelen zijn.
Dus voorlopig mog ff lekker in de bak.
Tijn is nu ongeveer 65 cm en weegt 6,7 kg.
Dat zal er natuurlijk ook mee te maken hebben.

Wij hebben ook een bugaboo.

xxxx
 
Terug
Bovenaan