Kinderwagenbak/ wandelwageninzet

Hey Daan,

Lars ligt ook nog in de bak, maar dat duurt niet lang meer. Hij ligt er zo "opgepropt" in vind ik. Heb niet het idee dat hij echt lekker ligt.
We hebben gisteren zo'n tentje gehaald zodat hij als we bij vrienden zijn daarin kan slapen want echt lang slapen doet hij in die kinderwagenbak niet meer. Zijn armpjes zitten dan in de weg, hij moet zich lekker kunnen bewegen en draaien dan is het goed :)

Heb de foto's gezien opFB, hoe is de wandeling gegaan? Finn zag er wel happy uit in de wandelwagen!

Liefs Kim

 
Heey Daan,

Zag je foto's al op Facebook!! Wat gaat het dan hard he??!!
Bodhi ligt hier echt nog heerlijk in de wandelwagen :).
Wij hebben een Bugaboo Cameleon en ik vind die bak erg ruim, Bodhi heeft echt nog alle ruimte gelukkig!
Ook slaapt Bodhi nog zo lekker in de wandelwagen, hij vindt het denk ik erg fijn en doet geen enkele moeite om omhoog te gaan... Hij gaat juist tevreden liggen en kijkt wel graag naar bomen en de lucht. Maar valt vaak al snel in slaap voor heel wat uurtjes vaak.
Ik denk dat wij de bak dus voorlopig nog wel zullen gebruiken. En daar ben ik eigenlijk wel erg blij mee :) gaat al zo hard allemaal...

Liefs Brigitte
 
Hej Daan

Wij hebben het 1 keer geprobeerd. Merle kan er wel goed in zitten. Onze inzet kan ook helemaal plat, maar vind het gewoon nog niet prettig. Merle ligt ook nog goed in de bak, dus dat blijven we ook nog maar even volhouden.

Het gaat echt allemaal heel snel!

xxx
 
heel toevallig gisteren de bak na zolder gedaan! ze werd er echt te groot voor en de buggy zit kan hier gelukkig goed plat !! ze vind het ook erg gezellig daar in !! de maxi cosi begint nu ook onhandig te worden !!!


xxxx
 
Daniëlle is van 14-12-2011 en ligt al een maand in de buggy,
ze is 70 cm en de wagenbak was 66 cm lang.
Dat was ze met 3,5 maand oud al,wel zonde hoor dat die bakken tegenwoordig zo klein zijn.

Ik had haar er liever wat langer in gehad,maar helaas,kleine kindjes groeien gewoon veel te hard.

In de buggy ligt ze super :)
 
Terug
Bovenaan