Kinderwagens...tips welkom

Moeilijk he!

Wij kwamen tot de conclusie dat Babydump helemaal niet zo goedkoop is. We hebben onze kinderwagen, quinny speedi (driewieler) in bestelling bij Van Asten in Tilburg (effe googelen...). Daar hebben ze continu een aanbieding van 500, incl kinderwagenbak, maxi cosi cabrio, wandelwageninzet. Gewoon het model van 2008. En let erop dat bij bij de meeste merken je apart nog een adapterset moet kopen voor de maxicosi. Die kosten komen er ook nog bij. Iets anders dan maxicosi voor in auto willen we niet, is het veiligst.

Laat je weten wat het is geworden?
Succes!

Quinny Speedi is zoiezo goedkoper dan de Quinny buzz 4, bij babydump garanderen ze de goedkoopste te zijn en gaan mee met andere prijzen, maar de reden dat wij hem daar hebben gekocht was dat we daar ook zijn geslaagd voor een kamertje en box.
Konden bij Van Asten niet slagen, vond het persoonlijk een erg rommelige winkel of we kwamen net op het verkeerde tijdstip haha
blijft ook moeilijk beslissen, zijn zoveel mooie kinderwagens.

liefs Daantje

Oja, en als je gaat testrijden in een winkel, zorg ook eens voor een 'bepakking' van een kilo of 15 (dat weegt een 2-3 jarige algauw). Dusseh...leen een kind, of zoek iets zwaars in de winkel.... Je zult zien dat er dan opeens heeeeel veel verschil tussen de ene en de andere wagen zit. Leeg vond ik ze allemaal lekker lopen, maar met een peutertje erin won opeens de Quinny...

Hoi hoi,

Ik zie dat al menigeen heeft gereageerd maar ik kan het toch even niet nalaten.
Toen ik zwanger was hebben wij bij mijn ouders (die in Neede wonen) bij Deters Baby een Mutsaerts Transaction gekocht (4 wieler). Dit was een showroom model en dus stukken goedkoper. We waren met alles erop en eraan 400 euro kwijt. Mooi meegenomen dus.

Nou, ik zal je zeggen, Sven was nog geen jaar toen ik helemaal gek werd van dat ding. Het vervolgzitje was verre van praktisch en Sven hing echt helemaal onderuit gezakt. Als je de rugleuning wilde verzetten moest je zowat onder de kinderwagen kruipen en een touwtje losser maken. Dat ging wel maar terugzetten in de rechte stand was dan een heel gedoe. Ook de voorste wielen werkten op een gegeven moment niet goed meer dus toen heb ik besloten om een andere wagen te gaan kopen. Gelukkig heb ik de Mutsaerts via marktplaats binnen een dag verkocht.

Nu hebben wij een Maxi Cosi Mura 3 en ik vind 'm echt super!!!!!! Hij is makkelijk in gebruik en het vervolgzitje is echt super stoer. Ondanks dat het een driewieluitvoering is (wel met 4 wielen hoor maar de voorste twee zitten vlak naast elkaar) is hij erg stabiel. Oke, hij is misschien iets zwaarder dan een een Quinny Buzz of zoiets maar dat voel je ook wel als je rijdt. De wagen zwabbert helemaal niet of zo.
Het enige nadeel die ik heb kunnen ontdekken is het oppompen van de banden. Dat is echt een kriem. Daarvoor ga ik nu naar de fietsenwinkel bij ons in het dorp anders lukt het niet.

Laat je dus goed voorlichten en ik heb wel geleerd: goedkoop is soms toch duurkoop.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan