kinderwagens - wie ziet door bomen het bos

Wij gaan een quinny buzz4 kopen, ik geef er nu liever iets meer geld aan uit. Want de bak gebruik je misschien niet zo heel erg lang, de kinderwagen natuurlijk wel.
babypark is ook een tip om eens te gaan kijken, wanneer je meerdere spullen koopt, krijg je korting. Enne neem eentje die bij jou past. De bugaboo heeft voor mij een veel te lage bak :)
Succes!
 
wij hebben eerst een 2e hands gekocht. maar dat wasw echt geen aanrader (wellicht ook wel omdat ie al ruim 9 jaar oud was).
nu hebben we de maxi-cosi mura en dat is echt een hele fijne. is ook een 3 in 1.
bij de eerste hebben we alleen het zit gedeelte nog maar gebruikt, maar bij de 2e gaan we ook de maxi-cosi en de bak gebruiken.
succes met kiezen
 
Ik moet altijd wel lachen in de winkel omdat ik een klein opvouwbare wagen wil. De eerste vraag die je terug krijgt is: wat voor auto heeft u dan? Een station, nou dan past dat toch makkelijk! Jazeker, de auto is ook geen probleem, we zijn alleen niet heel ruim behuist ;-) hihihi.
Maar we neigen nu naar de Quinny Buzz, vanwege zijn gebruiksgemak en hij ziet er ook nog mooi uit. De stokke en Buggaboo zijn voornamelijk erg duur en ook een stuk groter, dus dat is voor ons niet handig.

Vrees dat het gewoon een paar keer babyboulevard kost voordat je een goede en weloverwogen keuze kunt maken.... Lekker shoppen ondertussen :p

Succes
 
oh ja nog iets extra's ga gewoon naar een winkel om te testen zoals ik al zei en onthoud dan het merk en type wagen ga dan vervolgens het internet op en ga vergelijken de wagen die je hebt gevonden in die winkel kan dan zelfs tot 100 euro in prijs verschillen bij een andere winkel dus niets gratis maxi cosi of kinderstoel want uiteindelijk betaal je hem meestal toch!!! ;)
 
hoi

heb wel een tweedehands kinderwagen gekocht weet het merk zo gauw niet en dat was goed bevallen kind nummer 1 en 2 hebben erin gelegen en soms allebei tegelijk. voor kind nr 3 heb ik van iemand kado gehad maar die begaf het na een jr en moet nu voor kind nr 4 weer op zoek maar denk aan weer een 2e hands, of wellicht nw maar niet voor teveel geld, had een keer een topmark gekocht maar vond het te zwaar en te groot heb het snel doorverkocht, kijk dus bij het kopen ook of het te tillen is voor je. succes
 
Ik wilde toch even hier reageren.
Ik heb een dochter van bijna 2. (bijna bezig voor een tweede).
Wij hebben de quinny buzz 3 gehad. Ik vond het een nadeel op gladde vloeren bijvoorbeeld in de AH. Het wiel blijft dan steken. ook met stoepen gaat de wagen scheef. De wagen kan niet helemaal in zitstand en tegen de rijrichting in. We hebben nu een bugaboo cameleon gekocht via marktplaats. Hij is 2 1/2 jaar gebruikt. Ideaal. Geen vlekken en maar een enkelt krasje.
En hij loopt heerlijk.
Toen ik zwanger was wilden wij niet zoveel geld uitgeven voor een kinderwagen. En daarom hebben we nu alsnog de bugaboo gekocht.

succes
 
Wij hebben ook een maxicosi mura gekocht.

Je moet gewoon goed bedenken waar je er mee wilt rijden en of hij in je auto past en wat bettie zegt, past ie in huis:p

Laat je gewoon goed voorlichten en kijk ook naar het budget wat je te besteden hebt. Het kan per winkel best schelen qua prijs. Wij hadden de kinderwagen in de aanbieding en dat is altijd mooi meegenomen!

 
Terug
Bovenaan