Kinderwens en kostwinnaar zijn...

@Daantjevijfendertig Die onzekerheid is heel begrijpelijk en ook ik voel die wel eens. De stap om zwanger proberen te worden is een grote stap in het leven en daar horen ook twijfels bij!
Mijn kinderwens begon half 2018 echt de kop op te steken en vanaf dat moment heb ik samen met mijn vriend hele intensieve gesprekken gevoerd. Ik wist wel dat hij ooit een kindje (we willen het in principe bij één houden) wilde, maar hoe hij er precies over dacht wist ik nog niet. Uiteindelijk heeft het nog een paar maanden geduurd voordat hij er voor zijn gevoel klaar voor was. Dit betekent overigens niet dat hij het niet meer spannend vindt, dat is namelijk wel zo. Ook hij is wel eens onzeker over hetgeen er dan op ons af gaat komen en dat is oke!
Zoals ik eerder al zei hebben we het e.e.a. al goed in ons hoofd en toch zal de praktijk hopelijk een keer uitwijzen of het ook daadwerkelijk zo kan. Mocht dit niet het geval zijn, dan zoeken we naar andere oplossingen. 
Kun jij hier goed over praten met je partner? Hoe staat hij in dit hele proces? Blijf goed voor jezelf zorgen en geef alle gevoelens die je hebt ook de ruimte om er te zijn. Dat doe ik ook! 

Zwaantje, dankjewel voor je reactie. Ik kan er wel goed met mijn partner over praten. Hij staat er wat luchtiger in, maakt zich niet zo'n zorgen over alle 'mitsen en maren' (dit talent hebben wel meer mannen:) 
Het forum helpt me in ieder geval al een heleboel om gevoelens inderdaad de ruimte te geven!!

Terug
Bovenaan