kinderwens en net een nieuwe baan....meer van jullie dit????

Hallo allemaal,

Ik wilde graag weten of er meer vrouwen zijn die net een nieuwe baan hebben en bezig zijn met mama worden...

Hoe gaan jullie ermee om en zijn jullie al voorbereid hoe je dit op je werk wilt brengen,...wat voor consequenties dit zal hebben voor je baan denken jullie? etc....

Liefs Butterfly

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2006 13:35:43'));

nee sorry ik werk al 4 jaar bij hetzelfde bedrijf en heb dus ook een vast contract! Jij hebt dus nu net een nieuwe baan? en een contract voor hoelang?

kus

Hoi Coortje,

Ben nu net twee weken aan de slag (na een tijdelijke werkeloosheid) en heb een jaarcontract. Ik vraag me dus ook af wanneer ik nu zwanger mocht raken wat voor gevolgenn zou dit dan kunnen hebben voor mijn baan.

Liefs Kavita

Hoi,
Ik ben in oktober 2005 ontslagen en wij wilden per januari 2006 voor een 2e kindje gaan. Na mijn ontslag hebben we toch even getwijfeld.
Per november 2005 had ik gelukkig al weer een nieuwe baan en ondanks het feit dat ik "maar" een jaarcontract heb, zijn we toch voor die 2e gegaan. Ik ben inmiddels 24 weken zwanger!
Ik ben ook nog eens bijna 3 maanden in de ziektewet geweest, omdat ik zo ziek was van de zwangerschap in het begin en half september ga ik met verlof. Gelukkig blijk ik een "gouden" (nieuwe) werkgever te hebben, want ik heb nu al een nieuw jaarcontract gekregen t/m oktober 2007.
Wij hebben gedacht onze toekomstplannen qua gezin niet te laten beinvloeden door het werk. Je bent nl. nooit zeker van een baan (ik had ook een vast contract bij mijn vorige baas en werkte er al 6 jaar......als ze van je af willen, dan gebeurt dat toch wel!) Uiteraard is het bij ons allemaal op z'n pootjes terecht gekomen en hoor je ook wel eens anders. Maar ik ben blij dat we alles toch doorgezet hebben.
Ik wens je veel sterkte toe!
Patricia