Hier ook een psycholoog! Ik raakte met 25 jaar onverwachts zwanger. Het is het beste wat me is overkomen. Ik was ook erg carriereminded en dat was ook de norm in onze randstadvriendengroep. We waren de eerste. Ik heb mijn carrière op een lager pitje gezet en hier absoluut geen spijt van. Inmiddels heb ik een andere baan en ben ik wederom zwanger. Dat heeft mijn huidige werkgever niet als obstakel om in mij te investeren te zien. Hierna ben je ook nog jong en kan je dus alsnog carrière maken.
Overigens is onze complete vriendengroep ons achterna gegaan en heeft iedereen wel een kind of zijn ze in verwachting. Gewoon een trendsetter worden dus
Een vriendin van me die ook psycholoog is heeft een leidinggevende functie en opleiding tijdens de zwangerschap aangeboden gekregen in een competitieve sector. Ze heeft ervoor gekozen om het te combineren. Dat kan dus ook! Het één sluit het ander niet uit.
Overigens is onze complete vriendengroep ons achterna gegaan en heeft iedereen wel een kind of zijn ze in verwachting. Gewoon een trendsetter worden dus
Een vriendin van me die ook psycholoog is heeft een leidinggevende functie en opleiding tijdens de zwangerschap aangeboden gekregen in een competitieve sector. Ze heeft ervoor gekozen om het te combineren. Dat kan dus ook! Het één sluit het ander niet uit.