Kindje afdrogen met hydrofiele luiers

Die gebruiken wij ook altijd om Thomas in eerste instantie in te rollen (voor zover dat nog gaat) en dan lopen we zo met hem naar z'n slaapkamer waar z'n commode met aankleedkussen is en dan pakken we de hydrofiele luier.

Maarre allemaal bedankt voor de antwoorden.

Wij gebruiken ze ook nog steeds, en blijven dat ook nog wel effe doen denk ik! Vind het wel makkelijk, inderdaad fijn om mee tussen de plooitjes te komen , okseltjes en oortjes enzo.
Wij doen ook altijd eerst de badcape om haar heen als ze uit bad komt en lopen dan naar de slaapkamer om haar af te drogen. Dan is ze eigenlijk al half droog!

Hoi,

Ik denk dat het een kwestie van smaak is. Ik rol haar na haar badje in een badcape en daar droog ik haar grof mee af en voor het fijnere werk gebruik ik nog die hydrofiele luier.

Zijn er trouwens nog meer mensen die een paar dagen achter elkaar met dezelfde hydro luier doen of ben ik de enige smeerpoets?

KT

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 21:19:03'));

Hoi,

Ik denk dat het een kwestie van smaak is. Ik rol haar na haar badje in een badcape en daar droog ik haar grof mee af en voor het fijnere werk gebruik ik nog die hydrofiele luier.

Zijn er trouwens nog meer mensen die een paar dagen achter elkaar met dezelfde hydro luier doen of ben ik de enige smeerpoets?

KT

lk noem je geen smeerpoets hoor, tenslotte wordt zo'n luier niet echt vies!
Maar ik ben een giga-muts wat dat soort dingen betreft; als ik iets heb gebruikt, gaat het de was in. Zelfs als ze een broekje maar even heeft aangehad.
Hmmm..klinkt toch een beetje als smetvrees..
Sil

Ik sluit me helemaal bij Sil aan! Ik ben ook zo'n "gek""om alles in de was te doen, al heeft ze idd bijvoorbeeld iets maar een paar uur aangehad
Dom eigenlijk he?!!

Terug
Bovenaan