Kindje afdrogen met hydrofiele luiers

wij drogen aaron met gewone luiers af en dan goed in de plooitjes endergelijke,en als de handdoek nog droog is of bijna dan gebruik ik hem gewoon nog een keer,met kleertjes kijk ik of het vies is maar meestal wel 2 dagen aan...

groetjes nienke

haha, kleding red ik geen 2 dagen meer... maar ja, ze is ook zelf een dweil. hahaha
Laat staan met eten, is het een nog grotere zooi
Elke dag (nu) schone kleren dus (maar is ook écht vuil) en handdoeken 2x ofzo...
je bent toch schoon als je uit bad/douche komt.

Groetjes Debby

Hier ook; kleertjes gaan bijna nooit langer dan 1 dag mee, zeker niet nu ze op de grond ronddwaalt.
Die hydrofiel luiers na het afdrogen gebruik ik vaak daarna als onderlegger op het aankleedkussen, zoals Debby ze ook gebruikt om de hoes een beetje langer schoon te houden.

Wij gebruiken de hydrofiele luier na het afdrogen nog 1 dag op de commode om het kontje nog even goed af te drogen na het verwisselen van de luier. Want die lotiondoekjes zijn natuurlijk lekker vochtig maar dan drogen we nog even na met die hydr.luier. En 's avonds na het bad gebruiken we weer een schone hydr. om het af te drogen die dag tot de volgende dag weer op de commode blijft liggen enz.

De luiers gebruikte ik 1 dag.

Maar ik droog Erikjan al heel lang af met zo'n badcape, past hij zo lekker in, die gebruik ik wel een paar dagen, ik heb er 2, dus 2 per week en dan wassen! En Erikjan zwemt vanaf 3 maanden, en daar droog ik hem lekker af met de badjas, lekkker warm!

Janine

Terug
Bovenaan