Kindje mee op stap 's avonds?

Wij nemen Hannah ook gewoon mee en laten haar slapen in een campingbedje. Gaat prima. Als we dan thuis komen geef ik haar gewoon nog een (borst)voeding en daarna slaapt ze lekker verder in haar eigen bed.
Hannah krijgt trouwens sowieso nog 's avonds laat een voeding en ook meestal 's nachts nog eentje, dus voor haar is niet vreemd om op dergelijke tijden nog te krijgen.
Juist makkelijk toch, dat je je kindje met een borstvoeding (of soms maar een paar slokjes) weer rustig en slaperig krijgt? Wat extra voeding vind ik juist mooi meegenomen, voor mijn productie en voor haar groei.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Wij doen het niet. Tenzij het echt echt niet anders kan. Nog niet gebeurd, trouwens. Zeker nu ze gewoon om half acht gaat slapen en geen late voeding meer hebt, laten we haar gewoon lekker in haar bedje slapen. Ik wil haar niet meeslepen omdat wij dat nou eenmaal graag willen. Als we overdag ergens heen gaan, dan slaapt ze wel in een campingbedje en dat gaat meestal wel goed. Alleen bij familie en hele goede vrienden trouwens.

gr,
Sabine

hoi hoi,

Wij hebben ook nog nooit Daan 's avonds meegenomen. Gewoon omdat ik het niet aandurf. Hij sliep slecht, we zijn hem gaan inbakeren toen hij 14 weken was. Vanaf toen ging het slapen een stuk beter. Dit wilde ik graag zo houden! Inmiddels zijn we aan het afbouwen van het inbakeren. Gelukkig gaat dit goed, maar ik blijf er voor pleiten dan Daan lekker in zijn eigen bed slaapt!

Ik doe wat mijn gevoel me ingeeft!

gr Anita

hoi,

ook ik probeer altijd oppas te regelen.ik heb ook liever dat ze lekker in haar eigen bedje kan slapen.
de regelmaat zit er goed in nu en ik ben veel te bang dat dat verstoord wordt en dat ze dan niet goed doorslaapt.
misschien gaat het heel goed, maar als het niet hoeft dan doe ik het liever niet.

mejon
C:\Documents and Settings\mejonmichi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\foto's\Fotoboek-fotobestanden

hoi,

ik  neem de kleine ook nooit mee sávonds, dan is hij helemaal vanslag, de oudste kon ik ook gewoon meenemen geen probleem, maar bij dinand is het een ramp, dus als we geen oppas hebben, blijft een van ons thuis, en niet altijd gezellig, maar is even niet anders.

groetjes susanne

Tja, daar zit ik dus ook mee...
Ik (wij)   hebben zowieso het liefste dat ze in haar eigen bedje slaapt of als wij weg moeten naar mijn ouders gaat (tot nu toe 3 keer voorgekomen, een hele nacht).
Ik vind het gewoon zo zielig om haar in haar diepe slaap wakker te maken en weer mee in de auto te moeten nemen en dan weer hier in bed te moeten leggen...
Toen ze de fles van 23.00 nog kreeg had ik daar minder moeite mee. Toen kwam het ook niet vaak voor hoor, maar als het dan niet anders ging bleven we gewoon tot ongeveer 23.00, dan naar huis en thuis een fles en weer naar bed.
Maar nu begint de nacht voor haar om 20.00 uur ongeveer...
Wij hebben dit "probleem" in het weekend 2 keer!  Zaterdag eeen verjaardag en zondag vaderdag...
Zaterdag is al vanaf s'middags dus ik denk dat we rond 16.30 gaan (dan heeft ze net geslapen!) en dan rond 20.00 uur weer thuis zijn voor de laatste fles. Vind dat toch een fijner idee...
En zondag moeten we s'avonds omdat mijn moeder overdag moet werken dus nog even kijken hoe we dat oplossen...

Ik maak er ook niet zo'n probleem van om dan maar een keer niet te gaan, of idd één van ons. Ik vind de rust van mijn kleintje belangrijker.
Ik denk maar zo; dat komt allemaal wel weer.. of niet, maar da's dan ook goed.
Sil

Ja inderdaad. Mensen moeten ook maar begrijpen dat je niet zo makkelijk weg kunt met zo'n kleine uk...toch???

Terug
Bovenaan