Kindje mee op stap 's avonds?

Ja, dat vind ik ook! maar toch begrijpen veel mensen het niet vind ik (mensen zonder kinderen/grotere kinderen of hele makkelijke baby's).
Dan zie ik ze gewoon denken: "Pfff waar doen zij nou moeilijk over" of dat ze zeggen "wat maakt dat uit, neem gewoon lekker mee (naar een feest met harde muziek en veeeeel gerook) en dan leg je haar hier in het campingbedje".
Maar goed, als het tegen mijn (ons) gevoel in gaat doe ik het echt niet hoor!
Het is ONS kind dus we doen gewoon lekker wat we zelf willen en wat ons goed lijkt

precies, helemaal mee eens, ik krijg ook vaak te horen dat demi wel altijd meeging, nou demi is dinand niet dussss, maar we hebben vanavond ook een verjaardag en demi gaat met mij mee en dinand blijft lekker thuis PUNT

groetjes susanne

Ja, inderdaad, veel mensen begrijpen het niet, vooral als ze het zelf wel doen... En meteen bij een uitnodiging zeggen: we hebben een campingbedje hoor! En dan voel ik me zo'n overbezorgde moederkloek dat ik het eigenlijk liever niet wil. Blij dat ik dus niet de enige ben. M'n man houdt toch al niet van verjaardagen, dus hij zei al: ik bied me de komende jaren aan als thuisblijver bij alle verjaardagen...

Hoi,
wij nemen Isis 's avonds nooit mee. Ik heb liever dat ze in haar eigen bedje slaapt. Als we een keer samen 'uit gaan' komt oma oppassen.
x Esther

Wij zijn vanmiddag nog naar een verjaardag (van een kind) geweest. We hadden het zo gedaan, dat we rond 17.00 uur (na de warme hap) meteen zijn gegaan en om 20.00 uur waren we weer thuis.
Ze was echt doodmoe! Het was daar ook erg druk, veel kinderen en veel lawaai, maar op zich heeft ze het heel goed volgehouden !
Toen we wilden gaan zeiden ze daar ook: "och, blijf toch en leg haar lekker hier neer, we hebben nog wel een campingbedje boven staan" Maar we zijn toch lekker naar huis gegaan! Voelde toch beter! had geen zin om haar een uur of 2 uur later daar weer uit bed te moeten halen eerlijk gezegt...
Toen we thuis kwamen is ze nog even snel lekker in bad geweest (even afschakelen..) en daarna lekker een fles en naar bed!
En als je dan thuiskomt zie je eigenlijk pas hoe moe ze echt zijn he!

Ja precies!
Wij zijn vanmiddag naar mijn schoonouders gegaan voor vaderdag. Ook na zijn middagslaapje. Daar heeft hij groentehap gegeten en nog even in de box gespeeld. Om 18.00u weer naar huis en meteen in bad en de fles en naar bed, en dan zie je idd. pas hoe verschrikkelijk moe ze zijn. Mijn schoonzusje had hem ook nog even op schoot. Daar werd hij echt moe van. Dat zag je gewoon. Maar zo ging het wel goed. Hoef je ze ook niet meer wakker te maken.

Terug
Bovenaan