Kindje overleden door mishandeling

Vandaag las ik dit op internet. Dit soort nieuws is echt vreselijk. Mijn medeleven gaat uit naar de moeder en naaste familie.

ROTTERDAM - Een achttien maanden oude baby is zaterdagmiddag in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam bezweken aan de verwondingen die het jongetje vrijdagmiddag had opgelopen door mishandeling.

Dat meldde een woordvoerster van de politie zondag. Een 21-jarige inwoner uit Bleiswijk, de vriend van de moeder van het jongetje, zit vast in verband met de zaak.

De man werd vrijdagmiddag rond 13.30 uur als verdachte aangehouden in een woning aan de Rosener Manzstraat in Rotterdam. Buren en de moeder van het jongetje hadden de politie en de ambulancedienst gealarmeerd, omdat de baby ademhalingsproblemen had.

Ziekenhuis

Het kind werd na reanimatie met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar het op de afdeling intensieve zorg werd opgenomen. In het ziekenhuis werden meerdere verwondingen geconstateerd, waarna de verdachte werd aangehouden. Zondag wordt sectie verricht op het lichaam van de baby en wordt de verdachte verder verhoord.
 
Goed dat je het noemt, ik krijg er ook rillingen van en de laatste tijd komen er meer van dit soort berichten in de media. Ik vond het altijd al verschrikkelijk maar nu ik zelf moeder bent raakt het je dubbel lijkt het wel.
 
anoniem vam 21.10.36, je hoeft helemaal niets met deze informatie te doen!
De bedoeling van degene die dit onderwerp geplaatst heeft is denk ik dat het mensen aan het denken zet!!
Beetje raar om te reageren met de vraag wat je met "deze info moet"......

Linda!
 
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit als moeder niet opmerkt, het lijkt mij toch dat je het ziet als je kindje opeens vreemde plekken vertoond en het zal ook niet van de ene dag op de andere komen, nee ik heb geen medelijden met de moeder, ik vind dat zij ook net zo goed verantwoordelijk is voor haar kindje, zij is net zo goed schuldig, ik weet dat dit misschien makkelijk gezegd is dan gedaan ze had gewoon haar vriend de deur eruit moeten zetten of zelf weg moeten gaan als je merkt dat je vriend je kind mishandeld... het lijkt mij dat je altijd voor je kind moet vechten...
 
Dat soort mensen zijn echt geen kinderen waard. Het is al een geschenk waar je heel blij mee mag zijn.

Ik krijg er echt de rillingen van als je zoiets leest of hoort. Ik krijg dan echt tranen in mijn ogen.

Trouwens van mij mogen er best dit soort dingen op het forum staan. Als iemand toch wat kwijt wil moet dat kunnen. Iemand die daar geen behoefte aan heeft, moet het gewoon niet lezen of reageren.
(Maak je niet druk, of heb je niets anders te doen dan klagen?)
 
Terug
Bovenaan