Kindje overleden door mishandeling

Dat is dus pas ECHT gelul hè Maartje!!
Het was de vriend van de moeder die dit op zijn geweten heeft en ik kan me goed indenken dat je je kindje aan je eigen vriend durft toe te vertrouwen!!
Helaas is het zo dat sommige mensen 2 kanten kunnen hebben en zo maar kunnen omslaan!!! Misschien was de moeder wel even een boodschap doen of was ze ziek op bed of wat dan ook.
Maar ik denk niet dat ze met stront in haar ogen er bij heeft gezeten!!!
Denk even na zeg voordat je zo iets schrijft!!

Linda
 
Ik ben het met Maartje eens. Ik kan me niet voorstellen dat die vriend het deze keer voor het eerst deed. Dus zal het wel vaker voor gekomen zijn.
En net wat Maartje zegt, als ook maar iemand aan mijn dochter zit. Dan is die persoon van mij. Ik zal het nooit toestaan dat iemand mijn dochter slaat ofzo.

Ria
 
Natuurlijk laat je als moeder zijnde niemand je kind slaan, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je nooit zeker weet of iemand te vertrouwen is.
Ik vind ook niet dat je zo maar mag zeggen dat die moeder niet heeft op zitten letten!!! Wie weet hoe hard dit aankomt bij moeders wiens kinderen mishandeld zijn/worden.
Denk dus even na voordat je zulke harde taal schrijft.
 
Ik vind dat er hiet op het hele forum veel "ruzie" gemaakt wordt bij verschillende onderwerpen. Dit kan nooit de bedoeling zijn.

Je kunt andere mensen niet veroordelen als je niet precies van de situatie afweet! Een oordeel is gauw gegeven.

Je kunt best je mening over een onderwerp geven maar met dit harde commentaar tegen elkaar zijn wij geen haar beter.

Mijn mening is dat een moeder (als ze geestelijk niet in de war is, wat heel erg zou zijn natuurlijk!) nooit met opzet haar kind iets aan zou laten doen.
Hoe vaak hoor je niet dat de moeder zelf haar kind iets aandoet? Dat is echt een teken dat die vrouw geestelijk in de war is.

Hopelijk zal geen van ons daar aan blootgesteld worden! Dat gun je toch niemand!?!?

Jolanda.

O, ja. Anoniem harde commentaar geven vind ik ook heel laag.
 
Hoi Linda,
Ik citeer uit 1 van jouw berichtjes:'Wie weet hoe hard dit aankomt bij moeders wiens kinderen mishandeld zijn/worden.'
Nou, ik hoop inderdaad dat het heel hard aankomt, want ik vind dat je je kind absoluut niet moet toevertrouwen aan iemand die je niet voor 100%vertrouwd. En zeker niet als je weet dat die iemand je kind (heeft) mishandeld. Of het nou je vriend is of niet. En als hij, zoals jij denkt, twee kanten heeft, dan heb je heus wel in de gaten dat er ergens iets niet aan hem spoort! En dat bedoel ik met dat moeders niet op heeft zitten letten. Ze zal er heus niet bij hebben staan kijken. Je hebt als moeder (en natuurlijk als vader, maar die komt niet in het verhaal voor)de verantwoordelijkheid voor het welzijn van je hummel!(p.s.Ik bewonder wel jou positieve kijk op mensen trouwens.)
Groetjes, Maartje
 
Terug
Bovenaan