Kindje overleden door mishandeling

Het feit is dat 1 op de 20 baby's mishandeld worden door zowel vaders als moeders doordat ze het niet meer aankunnen als hun baby huilt. Was laatst in het nieuws. Dit betekent dus ook dat 1 op 20 moeders of vaders die op dit forum aanwezig zijn hun kind mishandelen. Waarom dit gebeurd is nog nooit beantwoord. Aangezien er altijd mensen ophet forum en in de wereld die liever naar hun eigen oordelen luisteren dan de oorzaak te vinden van het gehele probleem.
 
Dus als er een oorzaak voor is, is het minder erg? Nou, ik ben het volledig eens met Maartje!En natuurlijk is het erg dat iemand geestelijk in de war is, maar niets rechtvaardigd de mishandeling (en de dood in dit geval)van een onschuldig kind.Feiten of niet. Maar of mama schuldig is...mmm weet ik niet, maar interessante discussiestof! Maar de mensen die dit soort vreselijke dingen doen, krijgen hun verdiende loon toch nog wel, nu of in een volgend leven. 'Bad karma' noemen ze dat :) Groetjes, Anna
 
Natuurlijk is het altijd vreselijk als een kind het slachtoffer daarvan is!!!!!
Een kind is het meest onschuldige wezentje op aarde!!!
Niets maakt het minder erg. Maar mensen veroordelen en beschuldigen zoals in deze situatie zonder te weten waar je precies over praat is ook vreselijk. Je bent er toch niet bijgeweest tussen die 4 muren??!!
Wij kennen waarschijnlijk nog minder dan de helft van het verhaal.

Hierna geef ik het echt op.
Het is schijnbaar heel moeilijk om begrepen te worden.

Jolanda.

P.s. Ik hou zelf zielsveel van mijn dochter en het zou geen seconde in mij op komen om haar ook maar iets aan te doen. Mocht mijn dochter iets aangedaan worden als ik er zelf geen grip op heb kunnen hebben, zal ik mij mijn hele leven verschrikkelijk schuldig voelen.
Het oordeel van de buitenwerled dat het mijn schuld ook is zal het er zeker niet makkelijker op maken.
Ik zou mezelf wat aandoen!
(Die gedachte hou ik maar voor me)


 
Hallo Jolanda,

Je slaat de spijker op zijn kop!
Dit is dus precies wat ik bedoelde aan het begin van deze discussie.
Mensen moeten niet oordelen over een ander wanneer ze niet op de hoogte zijn van de feiten.
Ik ben het geheel met je eens hoor!

Linda
 
Hoi Linda! Je had het toch opgegeven
;-) Fijn dat jullie het zo met elkaar eens zijn, maar er zijn dus ook mensen met een andere mening.En ik denk dat dat ook moet kunnen, zeker bij een berichtje zoals dit.
 
Terug
Bovenaan