kindje vergeten

wat vinden jullie ervan kan het gebeuren dat je je kindje in de auto vergeet of hebben jullie zoiets van hoe kun je dat nou vergeten??

ben gewoon benieuwd hoe andere hier over denken
 
Ik kan het me persoonlijk gewoon niet voorstellen dat je je kind vergeet bij de oppas te brengen. Ik breng mijn kind al 3enhalf jaar naar de oppas, maar ik ben nog nooit voorbij gereden en vergeten mijn kind weg te brengen of op te halen. Ik pas ook op de kinderen van mijn broer en schoonzus en die kwam pasgeleden met het schaamrood op haar kaken samen met mijn broer aanzetten, ze was zomaar naar huis gereden en vergeten de kinderen op te halen. Pas toen ze binnen stapte en mijn broer zoiets had van.... waar zijn de kinderen? Schoot het haar te binnen. Dat kan er op de een of andere manier bij mij gewoon niet in. Volgens mij ben je dan teveel bezig met jezelf en maak je het jezelf allemaal veel te druk.
Nu ligt het er misschien ook aan dat ik wegens medische reden een kindje van een week oud verloren ben en weet hoe dat voelt. Daarom kan het er bij mij waarschijnlijk niet in dat je je kind vergeet....
 
Hoi hoi,
Ik heb het verhaal meegekregen.. Ja verschrikkelijk! Echt ongelooflijk. Het is mij nog nooit gebeurd dat ik één van de meiden vergeten was.. Maar ik heb er weleens dagen tussen zitten dat ik echt zwaar in gedachten ben en alles langs me heen gaat. In combinatie met gebroken nachten. Deze vrouw had geloof ik 3 jonge kindjes? Ja ik kan me er niks bij voorstellen, maar ik sta ook niet heel perplex. Ja  aan de ene kant natuurlijk wel! Het is ook wel even een verhaal zeg. Laat ik het zo zeggen, ik vind het vreselijk! En ik neem aan dat   mij dat nooit overkomt, je kan niet zeggen, je vergeet weleens wat, want het gaat wel om een kind. Pff.. Nou ik weet het niet hoor..
Ben benieuwd of er anderen zijn die zicht beter kunnen verwoorden dan ik..
Groetjes Judith
 
Dag dames,

afgrijselijk wat er gebeurd is. Stel je toch eens voor dat het jouw zou overkomen... Ik denk dat dit  wel iets dat  extreem weinig voorkomt (althans, met deze afloop). En hoe vaak denken wij moeders niet dat we alles goed 'geregeld' hebben en dat onze kids veilig kunnen spelen / slapen / eten enzovoort? Onze zoon van bijna twee keilde vorige week nog van de commode af. En ik altijd maar denken dat dat mij nooit zou overkomen. Gelukkig niets aan de hand met hem, maar ik stond me wel een partij te janken van de schrik. Dit was ook voor mij weer een les dat je niet alles in de hand hebt. Maar als je door een fout zoals die moeder je kind moet afgeven... Daar moeten we met ons allen toch niet aan denken.  Ik vind het vreselijk voor de familie en je wordt weer eens met je neus op de feiten gedrukt dat een ongeluk in een klein hoekje zit.

 
Hallo,

Ik vind het onbegrijpelijk. Je routine is toch om je kind uit de auto te halen???? Die moeder moet haast wel zwaar overspannen zijn ofzo om zoiets te doen. Heel sneu eigenlijk dus. Triest dat het dan zo slecht afloopt meteen. Misschien doen veel meer ouders dit, maar hoor je dat niet, omdat het goed af is gelopen....
 
Hoi hoi,

Ja, echt een verschrikkelijk verhaal!
Ik ben zwanger van de derde en soms behoorlijk vergeetachtig maar gelukkig
heb ik nog nooit 1 van mijn dochters vergeten in de auto.
Ik vind het ook best moeilijk te geloven dat zoiets echt kan gebeuren eerlijk gezegd.
Misschien nog voor een uurtje ofzo, maar zolang??
Ik weet dat ik niet mag oordelen en dat het waarschijnlijk een ongeluk is en ontzettend
erg voor die moeder en hun familie maar ergens twijfel ik toch een beetje!
Hebben jullie dat niet?

liefs Daan

 
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik geloof dat het mij ook niet zo gauw zou overkomen.

Maar je kent haar achtergrond niet, weet niet wat er is gebeurd die dag of hoe haar gezinssituatie is.

Ik weet alleen dat ik blij ben dat ik niet in haar schoenen sta en hoop vooral dat haar partner haar vergeven of begrijpen kan en zij er samen doorheen kunnen komen.

In het ergste geval verlaat hij haar ook nog.......

Zij moet nu een verschrikkelijke tijd doorgaan. Vreselijk.

gr mama van MD
 
ook ik vind dit een heeel moeilijk iets zeg nooit nooit!
het kan er bij mij eigenlijk niet in dat ik mijn kind zal vergeten maar je weet nooi wat de toekomst zal brengen hoe je er aan toe zal zijn in bepaalde situaties
ik heb ook een rustig leven ben alle dagen thuis bij mijn zoontje ik ken dat gevlieg dan ook niet maar toen ik in begin nog wel een half jaartje heb gewerkt ja ben ik eigenlijk nooit vergeten om mijn zoontje naar oma te brengen het si standaard gewoon uit bed aankleden wassen eten kindje eten en hup naar oma daar nog even zitten en op het fietsje naar het werk!

maar je weet natuurlijkk niet hoe zon moeder is wat is haar achtergrond en hoe is ze geestelijk (ik zeg het misschien raar) maar ze kan wel overspannen zijn of iets dergelijks je weet het niet en daarom wil ik er ook niet over oordelen
ik zeg altyd maar ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta het lijkt me verschrikkelijk mijn kind dood door mijn toedoen oh wat erg!!

groeten mama

 
Terug
Bovenaan