We kennen met z'n allen de situatie niet (nu wel, na uitleg van Petra: raar idee zeg, dat jij haar kent. Maar wel 'fijn' om de vooroordelen op dit forum uit de weg te ruimen!!). Ik heb héél erg met deze moeder te doen. Ik ben óók één keer thuisgekomen uit mijn werk, mijn moeder deed open (paste op onze zoon) en vraagt: "Waar is je dochter?" Oeps... nog op de creche! Ze zat er toen net twee weken op en ik was er zó voorbij gereden. Niks aan de hand: het is om de hoek dus 10 kinuten later dan anders was ik weer thuis mét dochter. Maar ik wil ermee zeggen dat het mij ook gebeurd is. En ik sta in mijn vrienden- en kennissenkring bekend als zéér nauwkeurig, alert, nooit iets of iemand vergeten, noem maar op. Ook heb ik onlangs vergeten mijn zoon naar de creche te brengen. Sinds kort zit hij drie ochtenden op de creche, de woensdagochtend is erbij gekomen om hem te laten wennen omdat hij over 2 maanden naar de 'grote school' gaat. Ik ben nog niet gewend aan die woensdagen en dus heb ik hem en mijn dochter gezellig meegenomen naar de stad. De volgende ochtend vroegen ze op de creche: "Had je gisteren een dagje vrij mannetje??" en toen pas (toen pas!!) viel bij mij het kwartje dat hij gisteren naar de creche had gemoeten. Glad vergeten! Wat mij achteraf verbaasde is dat de creche mij niet heeft gebeld waar hij bleef. Die controle had er best mogen zijn denk ik. Want stel je voor dat ik die moeder was geweest...
Sterkte voor beide moeders uit België en Nederland...
Sterkte voor beide moeders uit België en Nederland...