Kindje voelen

Hallo allemaal,

Gisteren was het bij mij zo: al een paar dagen het gevoel van: zal dit nou het kindje zijn wat ik voel?
Gisteren kwam voor mij de bevestiging: dit is hem/haar!
Wat een super gevoel!!!

Gisteren was ik 16+3 wkn en het is mijn eerste kindje, dus voel het al  best snel!

Liefs Sabina

Hoi,

Ligt je placenta aan de voor- of aan de achterkant? Als ie aan de achterkant ligt kun je je kindje eerder voleen!

Ik ben morgen 15 weken zwanger van de tweede en heb af en toe ook al het gevoel dat ik het kleintje voel!

Nog even en we weten het zeker! Op een gegeven moment verdwijnt die twijfel!

Groetjes

ik had het gisteren ook!
bij mij is alles van binnen vreselijk gevoelig.. voel mijn eisprogn altijd behoorlijk en sinds ik zwanger ben, voel ik mijn blaas als ik nodig naar de wc moest.
(een soort krampergi gevoel  is dat blegh!)

maar gisterochtend vroeg toen ik nog even lekker op bed lag... wash et geveol van mijn blaas weg, waren het zeker niet mijn darmen en ook niet het oprekken van de baarmoeder.  toen i kecht besefte wat ik voelde,  was het weer weg. en lag ik met kippenvel op bed. dit moet de kleine wel geweest zijn.

ik kan niet wachten tot dit vaker terugkomt!
groetjes!
Carina (14+3 weken)

ik kan niet wachten...

bij mijn eerste voelde ik haar rond de 19 weken pas, placenta aan de voorzijde.

nu ligt de placenta aan de achterzijde, dus ik ben benieuwd wanneer het deze keer is.

ik voel af en toe wel wat, maar dat zullen echt nog de darmen zijn, ben bijna 14 weekjes, dus zou wel vroeg zijn.
misschien vanaf week 15/16... we zullen het vanzelf wel voelen.

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik met 14 weken al wat waarvan ik zeker wist dat het mijn darmen niet waren. En vanaf 17 weken voelde ik het vrijwel dagelijks.

Nu voelde ik met 11 weken al wat gebonk en sinds een week voel ik het zelfs meerdere keren per dag. Nu zijn het wel 2 kindjes.

Echt super hoor al die ervaringen (is ook mijn eerste kleintje)!

Of mijn placenta voor of achter ligt, weet ik niet, is eigenlijk niet verteld (zal ik met de 20-weken echo wel horen! wel ligt het kindje intens diep!

Liefs Sabina

Mijn 1e voelde ik bij 19-20 wkn, maar deze spruit heeft zich bij 13 weken al gemeld!
Houdt zich nog wel erg rustig, voel hem maar een paar keer per week. Ach, ik weet nog heel goed hoe vervelend dat gebonk, geschop en getrappel kan worden, ha ha, dus ik klaag niet...

Groetjes, Karin
16+1 wkn

Hoi!

Mijn eerste voelde ik met 17 weken. De tweede ook; dit kwam doordat mijn placenta idd voor lag. En nu? Ik wacht in spanning. Vandaag 15 weken en ik meen wel wat te voelen, maar ik twijfel! Ik weet niet of mijn placenta voor ligt. Volgende week weer een echo en dan zal ik dat eens even vragen. Ben benieuwd of ik het kindje binnenkort met zekerheid voel!

Terug
Bovenaan