Kindje voelen

bijzonder he mama t
ik moet zeggen dat ik het wel vfreselijk vind als ik het dan een paar dagen niet echt goed voel...
maak me dan gelijk weer zorgen (muts die ik ben!)

Ik heb het sinds 1.5 week toch ook echt gevoeld!
iedere dag!
klein gekriebel..
Op mijn werk als ik zit en vooral sávonds als ik op de bank lig.

Dit is de tweede zwangerschap dus hoopte ik al dat ik het eerder dan de eerste keer met 19 weken zou voelen!

Groetjes Elise (17w1d)

Sinds een paar dagen voel ik hem echt goed. En gisteravond kon zelfs mijn man hem voelen bewegen. Heerlijk was dat. We hebben samen zitten janken op de bank.
Ik ben vandaag precies 20 weken. En ik voel hem steeds sterker. T is echt een actievelingetje

hoi hoi!

ik ben vandaag 18+1 en toen ik even ging li9ggen vanmiddag lag ik met mijn hande op mijn buik.
voelde ik toch echt een "schopje" tegen mijn hand!

ik gelijk mijn vriend roepen, maar het was daarna gelijk weer weg.. jammer hoor!
hij kan niet wachten tot hij het ook kan voelen... ik denk dat hij vanavond de hele avond met zijn handen op mijn buik gaat liggen.. hahaha

ik vind het in ieder geval helemaal geweldig nu!
de angst is grotendeels weg (volgens mij is iedere zwangere wel een beetj angstig) en het genieten is in volle gang!

mama Carina heeft er zin in!

Wat voelt dat grappig aan he Carina. Jammer dat ie ermee stopte toen je vriend erbij kwam.

Wat dat betreft had mijn man denk ik echt puur geluk. Ik vertelde dit aan mijn fysiotherapeut, en zij vertelde dat de kindjes meestal meteen stoppen zodra er een 'vreemde' hand bij komt. Het is ook bij die ene keer gebleven. Voorlopig, want hij is bijna niet weg te slaan met zijn hand op mijn buik.

Terug
Bovenaan