Kindje voelen

Hoi...

Ja ik heb het ook een aantal keer gevoeld! Wist in het begin ook
niet zeker of dit ons kindje was, maar nu weet ik het heel zeker!!
Speciaal hoor, erg bijzonder!
Kan niet wachten tot ik ons kindje nog meer ga voel en dat we m'n man het
ook kan voelen! Dat lijkt me een heel bijzonder moment! Haha, was het al maar zover!!

Geniet er allemaal goed van!!
Liefs Annemiek!
16w+4dgn

Wat leuk dat jullie het allemaal al zo gevoeld hebben! Ik nog niet! Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Voel zo af en toe wel 'wat', maar kan het nog niet plaatsen!

Hoi hoi medezwangeren,

Ik ben nu 17 weken zwanger. En ook ik voel mijn kleine bewegen. Heerlijk gevoel. Ik ben 06-02-2009 uitgerekend zijn er nog meer mensen die dan zijn uitgerekend?

Groetjes

PS en geniet van jullie zwangerschap (voor zover mogelijk dan want ik ben ook echt 16 weken echt ziek geweest, hoezo gezonde ziekte!)

Hoi allemaal!

Nou, nu voel ik mijn kind toch echt bewegen! Gisteren tijdens het maken van de echo wist ik het zeker. De placenta ligt niet voor, maar achter. Het kindje heeft zich er tegenaan genesteld (trapt in mijn rug als het ware) waardoor er flink wat vruchtwater tussen het kindje en mijn buikwand zit. Volgens de verloskundige een mogelijke reden dat ik het nu pas voel. Al heeft ze me ook verteld dat met 16 weken voelen erg vroeg is, ook voor een derde kind.
Nou ja, hoe dan ook, het wordt werkelijker!

Groetjes, Sheila (16+3).

Zo wat voelen sommige van jullie het al vroeg! Leuk!
Ik heb het echt duidelijk gevoeld dit weekend! Zaterdag wel 10 keer op een dag, gisteren maar 1 keer en vandaag ook nog niet!

Met 12 weken voelde ik geplop heel ligt.
Nu 19 weken voel ik alsof er een enorme zeepbel langs mijn buikwand glijd. Dit voel ik vooral als ik op bed lig met mijn handen op de buik...
Voel heel gek alsof het echt een luchtbel is... bijzonder hoor!!

Bij 14 weken heb ik hem voor het eerst gevoeld. Een soort belletje dat omhoog borrelde. Ik wist zeker dat dit niet mijn darmen waren of zo. Later begon ik toch te twijfelen omdat bij de cho was gebleken dat mijn placenta voor ligt en ik dus eigenlijk nog helemaal niks kan voelen (is mijn eerste).
Heb daarna ook een hele tijd niks meer gevoeld. Alleen af en toe een wat rommelig gevoel in mijn buik. Alsof er een visje heel hard door het water zwemt zonder de kant te raken. Dus je voelt wel het water klotsen, maar niet het visje.
en afgelopen zondagavond ineens.... een heel zacht tikje in mijn buik. Het grappige was dat ik op dat moment de echo ook voor me zag, met een paar beentjes die flink aan het schoppen waren.

Ik was helemaal in de wolken, en wacht vol verwachting op de volgende tik.

Terug
Bovenaan