kindjes met exceem...

Hoi,

Zoals ik al eerder schreef is Jamie hier in Westervoort naar een homeopaat geweest. Ik zal een link neerzetten. Misschien heb je er iets aan.

http://www.officinalis.nl/index.htm

Gr. natasja mv Jamie

Bedankt voor de tip,
Voor Mila lijkt nu niet nodig,maar ik overweeg zelf te overleggen met mijn huisarts of ik mischien doorverwezen kan worden naar een homeopaat.
groetjes

Ja, de hormoonzalf werkt meestal wel maar het is vaak maar voor die 2 weken dat je het mag gebruiken en hiermee bestrijd je dus eigenlijk het gevolg van iets in het lichaam. De oorzaak haal je er niet mee weg en dat is zo jammer.

Ons dochtertje krijgt inderdaad ook homeopatische korrels van die man voorgeschreven, dus naar een homeopaat kan zeker geen kwaad. Met een (huis)arts overleggen heeft doorgaans niet veel zin, omdat deze 2 een volledig andere denkwijze hebben en de reguliere artsen niet allemaal in de zin van homeopatie geloven.

Doe vooral wat je zelf denkt dat goed is hoor, in de reguliere geneeskunde is eczeem jammer genoeg niet ernstig genoeg lijkt het, om de oorzaak te onderzoeken en blijft het vaak bij het smeren om de huid rustig te houden.

Sterkte ermee allemaal !

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan