kinkhoestvaccin nieuw of oud?

hoi miriam,

Tuurlijk moet iedereen hier in zijn eigen keuze maken, en ik ben er ook absoluut tegen om te wachten met inenten tot het nieuwe vaccin in het programma is opgenomen.
Maar daar ging ook ook helemaal niet over.
Het ging over de inenten van 2,3 en 4 maanden en die ook op die leeftijd geven.
Wat dan beter of veiliger zou zijn en ook dat moet ieder voor zich uitmaken, maar als je de keuze hebt en je weet ook hoe fout het kan aflopen(zoals ik), dan is die keuze snel gemaakt.

En mensen die daar anders over denken zijn echt geen slechte ouders.
Want zoals ik al eerder zei iedereen wil het beste voor zijn kind en wat dat is moet ieder voor zich zelf bepalen.

Groetjes Bianca

Hoi Bianca,

Wat een eng idee dat het kindje van je vriendin bijna is overleden aan het vaccin.
Weten ze ook hoe dit komt, was het kindje allergisch voor een van de bestanddelen? Heeft het kindje daar na het nieuwe vaccin gehad? Zo ja ging dit wel goed? Ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die last heeft gehad van bijwerkingen, dus ik schrik toch wel als ik zulke verhalen dan hoor.

Groetjes Miranda

Hey Miranda,
Helaas is het nooit ondekt waarom hij zo verschrikkelijk erg reageerden, maar hij heeft wel ruim een maand in het ziekenhuis gelegen, eerst op de ic en daarna nog op de kinderafdeling.
Hij heeft echt last gehad van stuipen en koorts van tegen de 41 graden.
hij heeft daarna ook geen dktp prikken meer gehad, wel nog de bmr.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan