Klaag muur

Meidennnnn ik dacht laat ik even lekker een onderwerp aanmaken waar we even lekker in kunnen klagen zonder ons er schuldig over te voelen.

zal ik beginnen ??? hahaha
Nou komtie hoor...

pfff ik ben vreselijk moe, koppijn, rugpijn, benenpijn, me jongste zoon die lekker tegendraads is, ik hik te het huishouden op en ik wil voornamelijk alleen maar slapennnnn

Zo en dat is eruit hahaha
Nog iemand zin om zijn hart te luchten ???
Ga gerust je gang !

Liefs, Wendy

Hahahahah wat een heeeeeeeeeeerlijke topic!

Ik baal ervan dat ik sinds een paar dagen striea heb gekregen, ik wil weer een normale nacht slapen en dan het liefst op mijn buik! Ik wil me weer leuk kunnen kleden en van die plofkop af met al dat vocht.... Ik heb zin in filet americain en een hele fles rode wijn!

Het huishouden heb ik al opgegeven (heb nog geen kids, dus nu kan het nog) doe alleen nog een wasje en de afwas.... Ik ben het wachtten zooooo vreselijk zat! Nog 16 dagen... maar ja, dat zegt ook niks he, kan vandaag gebeuren maar ook over 30 dagen...

Pffff...Zo, nu ben je niet meer alleen hahahahaha

hahahaha Betty wat kan jij heerlijk klagen !!!!
geweldig gewoon hahaha.

Ik klaag ook nog ff dan...
ik wou dat ik het huishouden op kon geven maar helaas kan dat niet want ik heb 3 kinderen lopen en een hond die zooi maken.

Zo en nu ga ik de jongste naar bed doen en de andere 2 zijn naar school en dan ga ik slapennnnnnnnnnnnnnnn

Jeuk aan mn benen, mn dunne perfecte vriendinnen pfff, mn eigen plofkop, niet meer alles kunnen doen wat ik wil en ben ook zoveel alleen nu. Maak iedere dag wel een afspraak maar toch. Van de andere kant weer ook niet zo'n zin in mensen....

Ahhh heerlijk dit!

ik kan niet slapen!!!!!
mijn buik zit in de weg!!!!!
ik heb dikke enkels!!!!!!
ik heb last van maagzuur!!!!!
aaaaaaaaaaarrrrrrggggggghhhhh

zo dat lucht op :)
groetjes m

Hier doe ik graag aan mee!!!

Was 29 dec uitgerekend, nu 6 dagen over tijd. Ben al vanaf week 35 niet meer mobiel. Ben het zo zat!!! Op eerste kerstdag dachten we nu gaat het gebeuren, maar het stopte gewoon. Sinds vrijdagavond voel ik dast ik er doorheen zit en ik baal, want ook het strippen van gisteren heeft niets geholpen. Nog steeds zit ik hier met die enorme buik op de bank te wachten. Hoe lang duurt dit nog? En hoeveel kramp moet ik hebben voor het weeën worden. Het is echt niet zo dat ik niet weet wat me te wachten staat. Dit is mijn derde, maar op deze manier bevallen, herstel voorbereiden, dat ken ik niet.

Zo dat is eruit!!!

ohhhh het maagzuur was ik nog vergeten ja! En indd al die slanke, leuk geklede vriendinnen!

Enne... volgens mij ben ik niet de enige die een wilde nacht mist met me man! De sex is toch anders/minder of in mijn geval helemaal niet meer!

Ik heb behoeftes!!!! :) Zo.... ook dat is er weer uit hihihihi!

Terug
Bovenaan