Klaag muur

ow ja dat herken ik wel...je vriendinnen die er mooi en slank uitzien en dan kom ik als waggel eend.

Lekker he meiden om lekker te klagen zonder dat je scheef word aangekeken

Ik snap dat niet he... Er zijn toch maar weinig vrouwen die een perfecte zwangerschap hebben zonder ook maar 1 kwaal???

Ik snap best dat je wat dingen voor lief moet nemen in ruil voor een kindje maar dat wil toch niet zeggend at je dat leuk moet vinden?

Ik kan wel zeggen dat ik ondertussen blij ben dat het er bijna op zit... En dat ik van gedachte veranderd ben dat ik een groot gezin wilde hahahaha. Veel zwangerschappen zal ik niet overleven... :D Ik houd het wel bij 2.. (nu de eerste) mij genoeg! 18 maanden zwanger zijn!

Daarom zeg ik altijd "het leven van een zwangere vrouw gaat niet altijd over rozen"

Ik weet nog dat ik een keer in een winkel centrum was en er 2 meiden zaten van een jaar of 15 en die zeiden "ow ik wil ook een baby" nou daar kon ik zo boos om worden want die denken werkelijk dat zwanger zijn altijd maar even leuk is !

Zwanger zijn is niet altijd even leuk het kan ook de nodige stress opleveren en de nodige pijn en al die slapenloze nachten en frustratie dat je niks meer kan ! maar dat beseffen ze niet...

zo ik heb weer ff lekker me gal gespuugd hahahaha

Hahahahahahahaha maar dachten wij dat ook niet toen we rond die leeftijd waren? Ik wel hoor! Ik dacht een paar maanden geleden nog dat het alleen maar leuk was! Maar hee, ben ook de eerste in mijn vriendenkring dus had nog niet veel verhalen gehoord hahahaha.

Nu zeggen vriendinnen tegen mij dat ik voorlichting moet gaan geven op scholen, en ze zweren erbij dat het de tienerzwangerschappen zal terug dringen, zo erg kan ik tekeer gaan hahaha.

Oh en ik heb ook nog een kwaal waar ik vreselijk van baal... Aambeien! AU!

hahahaha wat kunnen jullie heerlijk klagen.
Ik klaag ook hoor, en heb het best makkelijk gehad allemaal. Maar de laatste loodjes zijn wel het zwaarst, ik weet nu wat daar mee bedoeld wordt ;-)

Slapen is een ramp en elke keer als ik me omdraai in bed moet ik niet vergeten mijn buik mee tenemen anders rol ik zo terug. En elke keer als ik me omdraai ben ik klaar wakker dus. Ook mijn heupen doen pijn als ik er te lang op lig, en op mijn rug blèh NIETS helpt.

De verlangens naar de dagelijkse dingen waar je normaal niet aan denk zijn groot. Eigen schoenveters strikken, teennagels knippen, überhaubt me voeten zien! Me benen scheren zonder buiten adem te raken hihihi. De stad in en uren shoppen tijdens de uitverkoop. De honden meenemen naar buiten en heerlijk wandelen. Nornaal van de bank komen enz. Dan heb ik het nog niet eens over al die andere dingen die ik erg mis.

En ik ben te nieuwsgierig naar de kleine, en hoop elke keer als ik wakker wordt in de nacht dat het eens gaat beginnen., maar besef ook als het éénmaal zover is ik weer anders piep hihi

Zo even mijn klaagzang solly

haha Betty waarschijnlijk hebben we dan allemaal gedacht toen we 15 waren maar nu je het zelf ervaren heb kan ik best pissig worden hahaha

baby-love hier hoef je geen sorry te zeggen voor het klagen want we klagen gewoon lekker mee hahaha

Zo en daar ga ik dan weer even...

Sinds vanacht heb ik iedere keer samentrekkingen weer onderin me buik en het blijft aanhouden.
Ik loop al dagen met hevige rugpijn...weeën ????? pfff maar zwaar vermoeiend ook zeg.

ik ben echt helemaal verrot en zou het liefste naar me bed terug gaan maar helaas dat is onmogelijk.

nou hier hou ik het even bij want ik moet Bradley even klaar maken die moet naar school

oeeeeeeeeeee spannend hoor Wendy!

Hier alleen erg veel harde buiken en vooral 's nachts buikpijn... Rommelt dus flink maar zet niks door...

Baby-love: jou nachten zijn precies de mijne... Die heupen!! aiaiaiaiai elk uur ben ik wakker, of omdat ik moet plassen of omdat me heupen zo zeer doen dat ik me om moet draaien.. En ja, voordat je dat voor elkaar hebt ben ik en alweer wakker.. en mijn man trouwens ook hahahahaha

Wat dachten jullie ervan om weer eens met je benen over elkaar te kunnen zitten? Die strakke laarzen weer eens aan te kunnen? Of weer eens normaal te kunnen bukken?

Ik ben al die kilo's zat, afgelopen maandag waren het er welgeteld 26.
Ik wil mn oude figuur terug door alle ongemakken van die kilo's. Kan amper mn Lowa's strikken, en die hebben we nu echt nodig met die sneeuw hier.
Ik ben kortademig, de kleine ligt zo laag dat alles me zeer doet.
Die voorweeen komen me de spuigaten uit (zet nou eens door!!!).
En lekker slapen zou ook geen kwaad kunnen.
Zo, dit is echt de 1e keer dat ik eens lekker los kan klagen, thanks dames.

Terug
Bovenaan