hahahaha wat kunnen jullie heerlijk klagen.
Ik klaag ook hoor, en heb het best makkelijk gehad allemaal. Maar de laatste loodjes zijn wel het zwaarst, ik weet nu wat daar mee bedoeld wordt ;-)
Slapen is een ramp en elke keer als ik me omdraai in bed moet ik niet vergeten mijn buik mee tenemen anders rol ik zo terug. En elke keer als ik me omdraai ben ik klaar wakker dus. Ook mijn heupen doen pijn als ik er te lang op lig, en op mijn rug blèh NIETS helpt.
De verlangens naar de dagelijkse dingen waar je normaal niet aan denk zijn groot. Eigen schoenveters strikken, teennagels knippen, überhaubt me voeten zien! Me benen scheren zonder buiten adem te raken hihihi. De stad in en uren shoppen tijdens de uitverkoop. De honden meenemen naar buiten en heerlijk wandelen. Nornaal van de bank komen enz. Dan heb ik het nog niet eens over al die andere dingen die ik erg mis.
En ik ben te nieuwsgierig naar de kleine, en hoop elke keer als ik wakker wordt in de nacht dat het eens gaat beginnen., maar besef ook als het éénmaal zover is ik weer anders piep hihi
Zo even mijn klaagzang solly