Klaag muur

Ow Mari klaag maar lekker hoor !
We moeten elkaar er door heen zien te slepen en daar hoort ook het klagen bij.

ow jaa en die heupen...man o man wat vreselijk !!!

ow wat is het toch fijn om zwanger te zijn lalalalalala hahaha

En wachten dat jullie van scheren...ik kan het niet meer zelf maar ik wil er toch wel een beetje fatsoenlijk bij liggen als ik beval hahaha
Gelukkig doet me partner het voor me !

En dat plassen tjeee wat word ik daar ziek van !!!!
om het half uur moet ik wel een keer.

Nou ik ga me eigen maar eens onder de douche gooien...heerlijk op me tuinstoel zitten hahaha

Scheren!!! Me benen lukt nog wel (krukje onder de douche, been er op) maar my private area wordt toch een ander verhaal! Het lukt me nog net aan... Maar zien wat ik doe is er niet meer bij! Me man lacht me met regelmaat uit omdat er hier en daar nog een plukje zit hahahahaha!

Mijn man vind het eng om het te doen voor mij ('al die flapjes!') dus ja... ben bang dat ik ga bevallen met ene paar plukjes her en daar of een bushbush... Maar ach, als het KIND ER MAAR SNEL UIT KOMT!!! :-D

ow jee dat heb ik ook al opgegeven ahahaha
Eerlijk gezegd kan het me ook niet veel meer schelen,dan maar door de bushbush het is even niet anders. En de vk heeft vast genoeg gezien hihihi En als het kindje er maar uit komt, dat is nu het enige functie die "het" heeft, want aan sex moet ik niet denken hihihi

zo ff klagen hoor...

wat een ochtend zeg pffff

me hoofd die barst uit elkaar en dan geen paracetamol meer hebben.

De jongste telg is weer lekker bezig...monstertje !!!

dan heb ik nog steeds last van me buik en rug en die moeheid schijnt mij erg lief vinden dat hij zo bij me blijft hangen.

ook heb ik deze ochtend al het nodige gezeik gehad met me eigen ouders en dat alles om een PIEEEEEEEP vakantie en word je weer hard gekwetst

en dan weet het huishouden waar ik tegen op kijk !

zo he dat lucht ff op !

@betty

Ik lag ook met een plukkie hier en daar ( kwam ik later achter) maar heb er tijdens de bevalling geen seconde aan gedacht haha

Terug
Bovenaan