KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Ja hoor........tjonge jonge jonge.....staat dit topic alwéééér bovenaan....

Ellen mv Julian

GRRRRRRRRRRRRRRRR van je collega's moet je het hebben!

Ik ontdek gisteren "mooie" rode strepen op onze groene auto aan de zijkant  links achter op de bumper. Goh "toevallig" heeft een collega met een rode auto precies zo'n strepen rechts voor op de hoek van haar rode bumper. Haar strepen zijn wit met een beetje zwart en wat groen. Ik ben verder nergens geweest de afgelopen 3 dagen dan van huis naar het werk. En thuis staat de auto op de inrit, waar geen rode auto's komen.

Ze ontkent dus dat zij het is geweest. Ze insinueerde zelfs of ik niet tegen haar auto aan was gereden! Knap hoor, dat ik een bocht van 90 graden kan maken rond haar auto zonder een deuk in mijn auto te rijden!

Helaas zijn er geen getuigen en kan ik er verder niets aan doen. Ze kan zich niet herinneren dat ze ergens tegen aan is gereden. LIJKT ME WEL DUIDELIJK MET ZO'N SCHADE OP JE EIGEN AUTO MUTS!!!!!!!!!

Zo, dat ben ik kwijt!

Ik wil even klagen!

Dinsdagmorgen werd ik verkouden, met het uur werd ik zieker en toen ik mijn neus wilde snuiten, leek het wel of er iets knapte in mijn oor! Sinsdien heb ik zo'n oorpijn!!

En koppijn, al een paar weken iedere dag! Ik word er niet goed van!!!! Morgen toch maar even de dokter bellen!!

Ben ook moe. Zoooooo moe, ik kan de hele dag wel slapen. Is niet leuk voor mijn man.Lig iedere dag uiterlijk 21:30uur op bed namelijk.

Zo, dat was even lekker!!

Voor de nieuwe onder ons;

Ja het bestaat... een écht klaagtopic!!

Dus voel je zo vrij om eens lekker los te gaan hahaha..

Terug
Bovenaan