KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Hoi hoi,

Ik vind een leuk topic hoor,maar ik doe er niet aan mee om de doodsimpele reden dat ik gewoon echt geen keuze kan maken tussen al die lieverds...het lukt me gewoon niet sorry!!

Liefs Kitty en Tess

Owww effe lekker mopperen...........

Ik BAAL dat Stef alweer niet lekker is, en nu, net toen ik dacht dat ie weer opgeknapt was, weer vreselijk hoest. Vanmiddag dus weeeer naar de ha en kijken wat hij nu weer heeft, de arme ukkepuk.

Ik BAAL ook dat ik daarom vandaag mijn baas moet teleurstellen en maandag ga werken. Het is al de tweede keer dat ik niet kan, en ik werk er nog maar  3 maanden.....

Ik BAAL ook dat ons gezellige avondje gisteren erg haastig was, omdat manlief een uur in de file stond! We moesten na het hoofdgerecht heel snel afrekenen omdat we anders te laat zouden komen voor de film....

Ik BAAL ook omdat Harry Potter helemaal niet zo leuk was deze keer. Ik vond het een suffe film en had geloof ik liever een toetje genomen en dan te laat geweest.....

Ik BAAL ook omdat we even mochten proeven van het mooie weer, en het nu alweer afgelopen is. Nu moeten we weer wachten tot het weer eventjes zomer is.....

Ik BAAL ook omdat ik zoveel te balen heb...haha Gelukkig zijn het allemaal oppervlakkige dingen en ben ik verder (weer) helemaal gelukkig! Alleen even hopen dat het met Stef beter wordt en dan heb ik eigenlijk niet zoveel te klagen...

Liefs Annet

nog ff over de foto wedstrijd.

Als iemand onzeker is over alles in d'r leven dan ben ik het wel. Maar ik heb toch aan de fotowedstrijd mee gedaan, waarschijnlijk totaal geen stemmen omdat het niet echt een superfoto is. Maar voor de verandering: dat interesseert me totaal niet.

i.d.d. ALLE KINDJES ZIJN WINNAARS EN IEDERE FOTO IS EVEN MOOI!   maar het idee van een foto wedstrijd vind ik wel super omdat we crea bezig zijn. dus ik hoop p een leuk onderwerp

IK HEB STRESSSSSSSS!!

Pff,.. Zo'n drukke week..

Gisteren werken, moest ook nog overwerken én ongeluk op snelweg waardoor ik 2 uur heb gereden van Eindhoven naar Breda,.. vandaag werken,.. Morgen werken en even op bezoek,.. Donderdag komt s'morgens een man van Symatic keukens om onze keuken te meten en smiddags naar Venlo crossen omdat vriendin in ziekenhuis ligt, vrijdag wordt het speelhuis gedoe geleverd en moet ik als een gek daarna inkopen gaan doen voor de verjaardag van Kay, zaterdag werken en zondag verjaardag Kay.. Kan wel janken,... hahaha... (zenuwtrekje aan oog,.. hahah)

Dus heb stres..  

Ach,.. over 2 weekjes  zit ik met mijn celluitus-reet in het zand in Menorca!!
Dan komt alles weer goed haha..

Esmé mv Kay

Uhm,.. Dat komt omdat ik me steeds voorneem om éven te reageren en dan weer te gaan.. Kijk vaak tussendoor even en vergeet het daarom,..

Ik ben er nu ook zo vandoor hoor.. Op tijd mn bedje in. Struikel over het overtollige vel onder m'n ogen,..

Mail je morgen wel even!!

Esmé mv Kay

EN WEER DIE KL*TERECLAME TUSSENDOOR!! FL*KKER OP MET DIE ZOOI!! ALS IK BELANGSTELLING HEB DAN KOOP IK HET WEL!!!

Ellen mv Julian

Ik vind het belachelijk dat ikdeze topic pas tegen kom op blz 7!! We zijn toch Hollanders of niet soms? nou dan, klagen dan..  allemaal!! hahaha (de zon schijnt dus massaal: het is te warmpfff hihihi)

Nee hoor, eigenlijk best fijn dat we dus weinig te klagen hebben, dan gaat t dus goed?! Maar de 'gelukkig' topic kon ik dus niet meer vinden (ben niet verder dan blz 10 gegaan) En dat is natuurlijk wel weer wat om even wat over te zeggen .. bcuhbfkehfck..   zo.

Terug
Bovenaan