KLAAGMUUR, STOOM AFBLAZEN ect...topic!!

A

Anoniem

Guest
HALLO. DAMES.

ook hier op dit forum word er nogal eens geklaagd, mede door mijzelf.
doet moet gewoon kunnen, het is allemaal natuurlijk niet makkelijk, + dat spanningen in huis nu kunnen oplopen omdat je zelf zenuwachtiger en onrustiger word voor de grote datum.

sommige zullen dit misschien een stom idee vinden, maar voor mensen zoals ik ()
die het gewoon af en toe kwijt moeten ideaal.....
ik wens jullie veel klaag plezier.
dat we maar lekker mogen stomen.

xx martine

Ik zal zelf maar beginnen.

er moet toch een max zijn aan wat een mens voor pijn kan verdragen.
nu ik ook al niet meer kan slapen, en echt bij elke inspanning een harde buik krijg kan ik jullie vertellen dat ik lichamelijk op mijn einde loop.

met sins vandaag aan 2 kanten gekneusde ribben, de spanning in mijn buik, mijn instabiele bekken bloedarmoede, is het echt om te janken.
ik doe het allemaal voor mijn kleintje, en doe het met liefde, maar er moet toch iets zijn om het leven nu makkelijker te maken. ben vandaag 32.4 weken, ik zie mezelf niet nog 7 weken (minimaal) volhouden.
ben ik dan de enige die het heeft of ben ik gewoon de grootste zeikert door het gewoon allemaal te zeggen.
nou ja so be it.

xxxxx martine

Hoi,
dan zal ik ook eens wat stoom afblazen.
met al weken buikpijn en flinke rugpijn doe ik s'nachts bijna geen oog dicht.
tussendoor nog een keer of twee drie plassen.
en nu sinds gisteren zit heel mijn kop dicht zo verkouden ben ik.
heb keelpijn mijn neus zit dicht en mijn oren doen zeer.
en als ik dan in slaap val dan snurk ik enorm zegt mijn man.
hij slaapt dan ook niet dus liggen we s'nachts tegen elkaar te klagen want hij slaapt niet van mij en ik niet van mezelf.
gisteren is mijn verlof ingegaan en   vandaag voel ik me strontziek.
en dan heb ik nog zes weken te gaan.
maar ja ik weet waar ik het allemaal voor doe .
gr lisette

Goed idee! Als ik tegen mensen om me heen klaag voel ik me zo'n zeur, maar jullie begrijpen wel dat je kan zeuren en toch heel blij met je kindje kan zijn :)
En als je geen zin hebt in gezeur hoef je het ook niet te lezen natuurlijk

Snurken is ook hier een probleem. Ik noem het maar 'zijn zwangerschapskwaal' aangezien hij de enige is die er last van heeft. Maar vind het toch wel zielig voor hem.

Verder is slapen inderdaad een flinke uitdaging. Omdraaien duurt eeeuwen en doet zeer in mijn buik. Maar geen enkele houding is prettig omdat ik al 29 jaar op mijn buik slaap. En dan jezelf ook nog een paar keer per nacht uit bed hijsen voor toiletbezoekjes.

Lekker op de bank hangen schiet ook niet op, want geen enkele houding is voor langere duur prettig. Steeds van houding veranderen dus maar daar krijg ik weer harde buiken van.

Traplopen duurt bij mij ook een kwartiertje aangezien dat heel behoedzaam moet van de fysio en moet bijsluiten in plaats van doorlopen.

Lopen houd ik vanwege mijn bekken ook (serieus!) 3 minuten vol, dus ik kan ook niet meer winkelen

Haha, heerlijk dat spuien. Nou ja, ik ben aan de andere kant wel heel blij dat ik de aankomende twee weken thuis werk en dan verlof heb. Scheelt volgens mij toch wel een hoop als je niet meer hoeft te werken.

Lieve dames, heeeeeeel veel sterkte met de laatste loodjes!

Wat een goed idee dit topic!
Heerlijk even ongegeneerd afblazen en alleen maar mensen om me heen die het snappen.

Kijk we weten allemaal waar we het voor doen en als het moet zou ik 9 jaar zwanger zijn om een kind te krijgen (nou ja misschien moet je dit niet te serieus nemen)

Maar zwanger zijn is niet mijn hobby. Ik ben mijn lijf kwijt en alles doet pijn. Ik kan niet de aandacht geven/spelen met mijn zoontje. We lezen wel heel veel boekjes en gelukkig vindt hij dat erg leuk maar hij wil ook lekker stoeien en spelen. Ik red de speeltuin al niet meer en laat m niet alleen gaan, hij is pas 2,5 jr.

Slapen, wat is dat? Manlief en ik snurken om en om, nu is hij sinds een paar nachten op de bank gaan liggen, helemaal niet gezellig maar scheelt wel. Hij slaapt beter en ik heb het hele bed en hou hem niet wakker met gewoel gesteun en gekreun en aantrekkelijk gesnurk.......

Ik heb zo'n zin om te gaan bevallen en mn meisje te zien!

Succes jullie allemaal!

Oja, geweldig idee dit!!!!

Dacht ook al de hele tijd dat ik de enige was met al die "klaagproblemen".Omdat mijn zwangerschap verder probleemloos verloopt heb ik ook het gevoel dat ik niet mag klagen.... en dat terwijl ik me af en toe zo moe, zo lusteloos, zo lamlendig voel. Dat ik het gewoon allemaal zat ben. En tuurlijk weet ik waar ik het voor doe (hihi, idd 9 jaar zwanger zouden we ook doen) maar het valt niet mee af en toe.

Ik wil weer heerlijk achter mijn zoontje van 2 aan kunnen hollen, ik wil weer traplopen zonder te hijgen, ik wil mijn voeten weer zien, ik wil mijn sokken weer aantrekken zonder te steunen en kreunen, ik wil weer slapen zonder gepor van manlief omdat ik snurk (grappig dat iedereen dat heeft trouwens), ik wil weer opstaan van de bank of uit bed zonder balansproblemen, ik wil niet meer waggelen, ik wil weer filet americain, ik wil m'n gewone kleding weer aan, ik wil soms gewoonweg helemaal niks!

Maar bovenal wil ik die woelwater in mijn buik nu wel eens in het echt zien!
Pffffff, nog een paar weken, gelukkig behoor ik tot de bofkonten van begin december ;-)

Groet, Juul

GGGGGRRRRRRRRRRRRR WORD WAKKER,
IK GA NAAR BENEDEN,
IK BEKIJK MIJN BUIK IN DE SPIEGEL,
WAT ZIET MIJN OOG........

DAT DE STIAE GEWONNEN HEEFT, SMEER JE JE DAAROM SUF 2X DAAGS HET ZIJN MAAR 2 STREEPJES MAAR TOCH.

Haha, heerlijk die hormoontjes he!! Goed idee voor dit topic.
Ik ook even;
Ben nu 2 weken met verlof en al veel koffiedrinkers gehad, al gepoetst enz.
Vandaag dacht ik, lekker dvdtjes kijken!!! Had me er al helemaal op verheugd.
Doe de dvd erin.......................doet hij het niet..........
Kijk ik achter het kastje, heeft manlief de stekkers eruit getrokken omdat hij van het weekend op zijn playstation heeft gespeeld..............ggggggggggrrrrrrrrrr
Ik kon vervolgens niet achter de kast komen door mijn buik en was goed in staat die PS2 in de container te gooien!!!! (buurtjes ook niet thuis, iedereen werken.....)
Ik janken natuurlijk door de hormoontjes en manlief even gebeld en even de waarheid gezegd. Dat luchtte op zeg!!
Groetjes

Terug
Bovenaan