KLAAGMUUR, STOOM AFBLAZEN ect...topic!!

... en ik ben alweer uren wakker! BEKKENPIJN

Ook ben ik jaloers op Martine haar 2 streepjes, mijn buik lijkt wel een maanlandschap!

...hier is zo ontzettend veel was........Elke dag is er weer een nieuwe berg bij, en ik blijf maar wassen, vouwen en strijken.......zucht......ben dat zo zat!!!!!! Waarom blijven mijn kinderen niet gewoon schoon, doen ze een hele week met 1 stelletje kleren.........Maar ja, dat zal wel niet gaan........dus,........ga ik maar weer even de machine vullen denk ik en de donkere was ophangen.........is dat misschien morgen weer droog.......kan ik het weer opvouwen.........en in de kast leggen......kunnen zij het weer vies maken.......zucht.....................

Hilma.

oohh heerlijk dit topic.
ik voel me zo ontzettend schuldig als ik zo loop te klagen en te puffen en te steunen.

ik ben die buik echt helemaal zat!!!
hij ziet er niet uit zit onder de strepen, en zit me behoorlijk in de weg. het vervelendste vind ik als ik iets van de grond moet oppakken of mn sokken aan moet doen.
of als ik iets te veel gedaan heb erg veel last krijg van mn schaambot auwie!!

of al dat vocht waardoor ik mezelf niet meer herken als ik in de spiegel kijk maar eerder op een blanke shrek lijk.
en ik baal dat ik alleen mn gympies met losse veters nog maar aan kan en die stomme zw kleren die niet lekker meer zitten en afzakken waardoor je de hele dag loopt te hijsen wat niet veel zin heeft omdat ze net zo hard weer afzakken omdat die buik zo groot is. of dat ik gewoon uren met open ogen in bed kan liggen en gewoon niet in slaap val. of bijna in slaap val en mn hubbie gebint te snurken waardoor ik weer klaar wakker ben en dan maar weer dreig met een nachtje zolder voor hem. (ligt alleen een matrasje op de grond daar ga ik niet meer op dan kom ik er nooit meer vanaf) en de oordopjes helpen ook niet elke nacht optimaal.

ik wil alles weer kunnen eten ik wil weer roken en wijn drinken.
ik wil weer normale sex en me weer aantrekkelijk voelen.
ik wil mn eigen lichaam terug en die hormonen kwijt.
ik wil weer gewoon kunnen shoppen en nieuwe schoenen kunnen kopen (past nu allemaal niet door vocht)

en dat akelige maagzuur waar ik nog nooit last van gehad heb laat me nu geen dag meer met rust, wordt er gewoon simpel van ggggrrrr.

en ik wil niet steeds meer buiten adem zijn, en weer normaal stil kunnen staan zonder dat ik denk pppff moet zo echt even zitten, en ik wil het weer koud hebben zoals altijd en me warmen aan mn hubbie in plaats van hij aan mij. ik wil mn eigen jas weer aan die van mn schoonzusje ben ik nu net uit en heb nog een van mn schoonmoeder (die wil ik niet aan maar jah voor 3 weken)

ik wil dat mensen ophouden met verbaasd te kijken als ik zeg dat ik nog 3 weken moet. en dat ze ophouden met me te vertellen hoe de bevalling zal gaan (elke bevalling is anders) en dat ze stoppen aan mn buik te zitten. en vragen of ik er zin in heb (jah duh!!!!!)
en vragen of alles nu klaar is (natuurlijk sukkels!!!!!!) en vervolgens een poging doen om aan mn buik te zitten (afblijven!!!!!! oh wou even voelen of ie schopt, doet ie niet bij vreemden).
of die mensen die vragen weet je echt niet wat het wordt??? (nee we weten het echt niet!! en als we het zouden weten zouden we nog vol houden dat we het niet wisten , maar we weten het echt niet) (echt niet!)

wat denk je dat het word??
wat heb je het liefst??
heb je er al over gedroomd??
hebben jullie al namen??
voel je hem wel eens schoppen??
(als ik krap omdat ik jeuk heb door de strepen) oohhh schopt hij nu?? maag ik voelen??

en het erge is die mensen bedoelen het allemaal goed ze tonen gewoon wat intresse dezelfde intresse die ik waarschijnlijk ook toonde voordat ik zwanger was.
maar nu wordt ik er helemaal gek van.
mensen ik ben niet alleen zwanger!!!! ik heb ook nog een leven.

nou jullie horen het zwanger zijn is niet mn hobbie ik snap niet dat sommige vrouwen het heerlijk vinden. ik vind er niet een bal aan.
natturlijk heb ik het er voor over en doe ik het met liefde maar vind er echt niet een flikker aan.
zal blij zijn als het kindje er is

sorry voor mn geklaag hoor het is wel heel erg

nou ik heb van je genoten..

op de vraagt schopt ie nu, moet je ja zeggen, en dan erbij vind je het gek met iemand die het om de minuut vraagt.

op de vraag weten jullie wat het word, moet je ook ja zeggen, je weet best wat het word namelijk een baby.

xx

@ Juppie:

Ik herken een hoop van je verhaal! Heerlijk om te lezen...
Sterkte nog de laatste weekjes!!

HI.

IK BEN KOTSMISSELIJK.
HEB BUIKPIJN

ECT
ECT
ECT
ECT
ECT

GRRRRRRRRRRRRR

Heerlijk om ff te zeuren!
Wil dat tegen mijn man niet, want die heeft nu al genoeg aan zn hoofd en het zijn van die standaard dingen.
Inderdaad heb ik ook een streepjescode gekregen, maagzuur, leeftijd 90 ofzo, kan geen trap meer lopen, wordt chaggie omdat ik wil lummelen met rose kleertjes en baby dingetjes, wil af en toe gewoon even lekker huilen, knuffelen wanneer IK het wil enz enz enz.
Gelukkig had ik afgelopen week hele lieve kamer genoten waarbij ik het kon spuien en zelfs even kon uithuilen. Overigens hadden we allemaal veel zelfspot.
En toch valt het me mee, omdat het er twee zijn. Kan nog steeds vol bewondering aan mijn buik voelen, en onder de voetjes kietelen.
We hebben dit gewoon nodig en als anderen zich aan ons storen dan hoepelen ze maar op!!!!!

Kunnen we geen topic openen voor gevatte antwoorden op "domme"vragen???????
Ik gooi het lekker op de hormonen....en blijf zeuren hahahahaha

Idereen veel zeur succes bij anderen!!!!

he he opluchting
groetjes Bertine

Even voor alle zielige aanstaande moeders, vooral voor Juppie (heb genoten van je verhaal!!!Zooooooooooherkenbaar!!!!!);

Een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan