KLAAGMUUR, STOOM AFBLAZEN ect...topic!!

Perfect idee dit, begin maar gelijk met klagen.

Ik weet niet wat er in mijn buik zit maar volgens mij is het een bodybulder. Het trapt  me hellemaal kapot. Als ik op sommige plekken mijn buik aan raak, springen de tranen me in de ogen.
Ook ben ik vreselijk flauw dat ik bijna niks meer kan drinken. Alleen nog maar water, melk en venkelthee. Heb zo zin in wat lekkers.
En niet te vergeten mijn maagzuur. elke avond als ik naar bed wil begint het weer. Lig je eindelijk te slapen en wil je je omdraaien dan moet je eerst een vaartje maken want anders kom ik gewoon niet om.

Nou dat was het voor vandaag. Morgen misschien wel nieuwe kwaaltjes.

groetjes ida

Ook ik wil wel even lekker klagen!

Ben nu bijna 34 weken zwanger, en het begint me een beetje tegen te vallen.
Ben moe, chagerijnig en heb ineens last van allerlei kwaaltjes waar ik normaal alleen maar over lees.
Sta op en ga naar bed met brandend maagzuur, mijn rug/bekken en bovenbenen willen niet meer, en dan heb ik ook nog een klein meisje van net 2 jaar hier rondlopen die het op het moment erg leuk vind om mama uit te proberen :S

AAAAAAAAAAH wat duren die laatste weken dan ontzettend lang!!

LIefs Sarah 33w5d zwanger

wat een goed idee, even lekker van je afklagen hier.

ik ben mijn werk zat, gisteren een te lange dag, dik 10 uur gewerkt aan offertes....
en mijn baas maar klagen dat ziekteverzuim altijd zo hoog is door zwangere vrouwen, GRRRRR nou ik hou het anders mooi goed vol.
alhoewel, door mijn lange werkdag gister avond veel harde buiken en ik voelde ons kleintje niet, gelukkig liet ze vanacht wel van zich horen.
Wil gewoon met verlof, nog 7 dagen werken.

Daarnaast wil ik dat mensen in mijn omgeving ophouden met angst te zaaien, oh je buik is al aan het zakken, je zal zeker snel bevallen. ben nu 32,5 week. en heb je je ziekenhuis tas al klaar staan, Nee??? oh dat moet je wel doen hoor. voor je het weet moet je naar het ziekenhuis....
Laat me met rust denk ik dan, gil het nog net niet uit, maar die grens is bijna bereikt!

Heel goed plan! Ook al ben ik heel blij met ons kindje op komst, ik begin de zws heel erg zat te worden!
Met stip op een blijven de nachten. Lig ik net lekker, heb ik weer van die waanzinnig onrustige benen. Het maagzuur komt weer omhoog, de kleine komt in beweging. Laatst sliep ik pas om twee uur, werd ik om 3 uur wakker om te plassen, om 4 uur weer, kreeg toen honger en heb wat gegeten. Kon toen niet meer slapen, lukte pas weer rond half 6, en om kwart over 6 was daar mijn zoontje: "JOEHOE, ik ben wakker hoor!!!"

Op een gedeelte eerste plek staat mijn bekken, gek wordt ik darvan. Ik lijk wel een bejaarde, kom amper vooruit en kan haast niks. Mijn nesteldrang blijft hangen op het denken aan klusjes die ik graag zou willen doen, het komt er alleen niet van...

Dus van mij mag de kleine komen, moet alleen nog 4 weken geduld hebben. En Bor was 10 dagen te laat, dus ik hoop dat deze wel iets meer haast heeft!
Groetjes Soela

Ik vind het sneu voor martine dat ze 2 streepjes op haar buik heeft. Toch vind ik mijzelf zieliger  Ik heb mijn buik inmiddels vol met die streepjes.  Ondankt  dat ik me suf heb gesmeerd en me mannetje ook (bij mij dan   hoor)
Ook ik ben mijn zwangerschap behoorlijk zat. Ik wil van alles en doe niks. Loop de hele dag te chagarijnen. Zou gister draadloos internet installeren...zucht wou natuurlijk weer niet. Kon wel janken, maar omdat mijn mannetje erbij was heb ik dat maar niet gedaan.
Een klaag topic voor de mannen zou ook wel een goed ideen zijn.Wij hebben het forum en wat hebben hun......tja ons.

Nou,.... dan ook mijn klaagzang maar op 't net.
En ik moet zeggen ik vind me zelf BIJZONDER zielig.....
Ik heb namelijk....aambeien.
*dat heb ik weer*.... Ik drink alleen nog maar Roosvicee Laxo, maar ook door het gewicht van de baby, kan aambeien veroorzaken, heb ik gelezen.

Nou, wens me sterkte.....

Annette

Hallo

Ik zit nog steeds in de verbouwing, en ben bang dat het nooit optijd afkomt.
Ik maak me eigen helemaal gek. Het schiet niet op hier, er moet nog zo veel
gebeuren. Gelukkig heb ik al wel alle kleertjes en spulletjes gewassen en klaarstaan.
Maar het zweet breekt me uit, ik ben het zo zat. Maar ik moet gelukkig nog
7 weken en daarin kan een hoop gebeuren. Ach het zal allemaal wel goed komen.

Wat lichaamelijke kwaaltjes heb ik nog niks te klagen. Af en toe een zere rug
en harde buik. Maar verder helemaal niks. Ik slaap nog steeds harstikke goed,
 en als ik dat zo lees van jullie denk ik wel eens van klopt dit wel. Zit dat dan
wel goed?? Loop ik me eigen weer gek te maken op niks af.

Iedereen sterkte met de laatste loodjes en veel liefs Cindy

Terug
Bovenaan