Klaagmuurtje?/Zwangerschapsklachten..

Hebben jullie er af en toe ook zoveel last van??

Ik zit nu met een kruikje op m'n buik achter de laptop. Heb ontzettende krampen. Heb ze nu al ruim 2 weken dagelijks, vooral 's avonds of s middags, echt niet fijn. Stoelgang is gewoon goed, dus vind het wel een beetje vreemd.. Is dit nou een normale zwangerschapsklacht??

Verder heb ik sinds 2 dagen zere tepels, maar dat hoort er natuurlijk gewoon een beetje bij.. Alleen echt goed voor je sexleven is dat natuurlijk ook niet..

Hoe ervaren jullie je zwangerschapskwaaltjes?
En hebben jullie af en toe ook even zin om het even allemaal van je af te zeuren?

Hihi herken het wel een beetje, ik heb alleen geen krampen maar ben zoooooo misselijk al 3 dagen de hele dag lang gewoon.
Ik lust normaal alles nu helemaal NIKS!
Ik ga van elke geur van eten bijna over mijn nek.
Ik voel me echt een zombie op de bank haha!
En ik heb hier nog een kleintje van 16 maanden rondlopen en je dan zo voelen is geen pretje.
Ook ik heb last van zere tepels..

even lekker zeuren he hahaha!
kan me niet herinneren dat ik van de eerste ook zo misselijk was de hele dag.

Liefs Zonnetje

Hallo, bij de eerste ben ik zo misselijk geweest dat ik uiteindelijk in het ziekenhuis belande. Een vreselijke zwangerschap eigenlijk, maar gelukkig een geweldig kind nu. Nu heb ik nog steeds nergens last van dan alleen een beetje moe. Elke ochtend denk ik, gelukkig nog niets aan de hand........ Ik hoop zo dat het deze keer meevalt.

Jullie succes want de tijd kan wel lang duren zo. Ik vind het al langzaam gaan. Zou het leuk vinden als het april 2010 forum open gaat, toch een goed teken voor ons!

Groetjes

Hi!

Ieder moment van de dag kan ik zo in slaap vallen, zo moe ben ik...
Verder echt heel gevoelige borsten (en een cupmaat groter!) en tepels. Ze doen zo´n zeer dat ik er amper op kan liggen (buikslaper).
Verder slaap ik nu al met een extra kussen die ik half onder mijn buik/benen neerleg.
Ik merk ook dat nu ik zwanger ben van de 2e het allemaal veel sneller gaat. Ik heb nu al een buikje en begin al iets last te krijgen van bandenpijn, en ik ben vandaag pas 6 weken!!!

Gelukkig verder nergens geen last van en voel ik me goed. Zo goed zelfs dat ik besloten heb om volgend weekend heel de woonkamer opnieuw te sauzen, haha!

Liefs!

he!

heerlijk zo'n klaagmuurtje hihi!
Ik ben misselijk, moe en last van duizeligheid,soms zelfs hyperventileren. voel me de hele dag verrot!
Ik heb er 1tje van 19 mnd rondlopen, heerlijk ventje maar wel erg druk en weinig slapen. bij de 1ste was ik alleen moe dus het valt me vies tegen.
moet van de dokter een week rust houden, tja das makkelijk gezegd!

x

De eerste dagen was ik snel erg moe, maar de laatste dagen heb ik weer meer energie, 's nachts slaap ik wel slechter als normaal, heel onrustig en verder heb ik ook last van gevoelige tepels en soms zere borsten en 's morgens heel ff niet lekker, maar niet echt misselijk ofzo, heb ik bij de andere zwangerschap ook nooit gehad dus hopelijk blijft dat zo

Voelen jullie ook wat hards in je buik als je zit vlakbij de navel? of is dit altijd zo geweest en is het mij niet opgevallen?

Ja ik heb dat ook, dat je iets hards in je buik voelt. Net of er iets in je buik zit wat er niet hoort zeg maar. Ik zat ook eerst te denken dat ik het me wat inbeelde, maar het zal toch die baardmoeder zijn denk ik groter wordt? Bij mij voelde ik het trouwens eerst meer onder mijn navel, gaat nu steeds meer in de richting van mijn navel.

Het is wel fijn om te lezen dat meer mensen wat te klagen hebben :) Voelde me al zo ondankbaar.. ben je zwanger, wil je nog klagen..

Ik maak me alleen zelf toch wel een beetje zorgen over krampen soms.. Hoor er verder zo weinig mensen over! Zal blij zijn als ik mijn eerste echo heb gehad..

Hoi,

Ik heb niets te klagen..Op een opgeblazen buik en wat moe heb ik nergens last van..!!

Groetjes Elma

Terug
Bovenaan