Klaagmuurtje?/Zwangerschapsklachten..

Hallo,

BIj valt het eigenlijk nog mee. Ben wel erg moe, heb zere borsten en ben wat emotioneler....
Maar misselijk ben ik gelukkig nog niet want dat lijkt me vreselijk!
Sterkte iedereen want we moeten idd nog even.....

Bij mij is die ontlasting echt ontzettend wisselend.. De ene keer richting diaree, dan weer met moeite van keutels :p Maar echt lekker is het niet zo.. Het verschilt echt per moment.

Gisteren had ik een vroege, dat is van half 8 tot half 4 (gehandicaptenzorg). Het was op een gegeven moment kwart voor 12 en ik kon gewoon niet meer! Was ineens kapot. Doodmoe en buikpijn, wilde gaan liggen en gaan slapen, maarja dat kun je natuurlijk niet echt maken he..
Gelukkig viel ik er smiddags een beetje doorheen, maar lekker was het niet op deze manier.
Tis ook erg slecht voor je geduld.. Arme bewonertjes..

Alle misselijken.. ik hoop voor jullie dat het helemaal gestopt is als je bij de 12 weken bent!!'

Hoi Meiden,

Ik heb last van hele gevoelige borsten/tepels zijn al een maat gegroeid. Mijn buik is ook opgezwollen en kan die amper inhouden. Snachts hevige krampen van een half uur gehad. En ben heel erg moe kan de hele dag wel slapen. Verder voel ik me prima hihi.

groetjes, succes met jullie zwangerschap

Lekker zo'n klaagmuurtje. Gisteren en vandaag gewerkt, daarna op de fiets naar huis met een kleintje voorop. Ik had het gevoel dat ik het niet zou halen. Zo moe en hoofdpijn... pffff.... .maar het is gelukt en ik voel me nu al stukken beter. Nog wel moe, maar ik kruip zo lekker heel vroeg mijn bed in.

Groetjes,
Elly

Eigenlijk voel ik me hartstikke goed en mag ik niet klagen, maar al die kleine klachtjes worden bij elkaar toch ook heel irritant!!

Om te beginnen doen me borsten zo zeer, dat ik ze over dag insnoer (bh en een heel strak hempje). Me tepels doen nog het meest zeer, en ze zijn al een cup groter!

Het ongesteldheids gevoel ben ik sinds gisteravond kwijt, heel raar maar ook heel lekker!

Maar wat te denken van ontstoken tandvlees?? Elke week zit het weer op een andere plek en maakt het eten erg lastig. Wat doet het zeer!!! Ze zeggen toch dat je met elke zwangerschap een tand verliest?

Ik weet dat het heel erg is wat ik nu ga zeggen, maar ik mis me sigaretten! Ik rook nu 1 sigaret per dag omdat het idee van niet roken me naar de keel vliegt, en vind het heel knap van mezelf. Ik rook normaal een pakje per dag weg. Ik weet dat ik het vol moet houden, maar ik mis het echt. Gezellig met de meiden op een terras...Zonder me gifstick :(

(oh als ik het terug lees schaam ik me eigenlijk diep) (volgens mij is het de nicotine die praat hihihihihihihhi)

Lekker zo even je hart te kunnen luchten!!

Ik heb pijnlijke borsten, ook bij mij zijn ze al een cup gegroeid en ik had al niet te klagen. Mijn vent is helemaal blij met mijn nog vollere borsten jammer alleen dat hij er niet aan mag zitten.. auw!
Verder misselijk en raar in mijn maag.
Errug moe en van tijd tot tijd last van hoofdpijn.

Gelukkig geen last van krampen of buikpijn.

Terug
Bovenaan