Klaagmuurtje?/Zwangerschapsklachten..

He marieke,

Hier nog eentje die last heeft van krampen.
En een beetje van me rug.
Ik ben 1 keer opgestaan midden in de nacht omdat ik er zo last van had.... toen ik even had gezeten ging het weer over en ben gaan slapen.
Heb het bij me vorige zwangerschap niet gehad... dus dan merk je al dat elke zwangerschap anders is.
Maar het zal wel minder worden denk als we wat verder in de zwangerschap zijn.

Hey Dames,
Wat vervelend voor jullie dat jullie zo misselijk, moe en soms krampen hebben.
Hier gaat eigenlijk alles perfect kan niet beter ben een klein beetje moe maar ja dat maakt niet uit.
ik hoef helemaal niet te spugen tot nu toe terwijl bij de vorige mijn dochtertje van bijna 1 jaar ik tot 5 maanden gemiddeld 2 a 3 keer spugen moest. Was toen ook 2 keer opgenomen in ziekenhuis, vind het zo raar dat het nu zo anders is maar zo heerlijk ik ben er echt van aan het genieten ben.
maar soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben.
sterkte voor iedereen.
jet

Ik ben ook sinds een paar dagen vooral HEEL erg misselijk en heel erg moe....
mijn borsten en buik doen ook wel wat pijn maar vergeleken bij vooral de misselijkheid beschouw ik dat niet als lastig :)

het hoort er bij, dat weet je van tevoren maar toch is het fijn te lezen dat je niet de enige bent!

veel sterkte allemaal want we moeten nog wel even...

groetjes, Marij

Ohhh heerlijk even zo'n klaagmuurtje hihihi.

Nou ik ben 's morgens en 'smiddags ontzettend misselijk. Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar dat scheelt niet veel. ( kan ik ook niet, want ik heb zeg maar een overgeef fobie)
Vreselijk, want bij yordi was ik af en toe met vlagen maar een beetje misselijk, dus ik hoop dat dit na de 12 weken wel over is. Verder heb ik vreselijke zere borsten en met name de tepels. Ook ik kan er soms niet van slapen( ook een buikslaper)
Veredr heb ik ook al pijn in me onderbuik, en herken ik het als bandenpijn van de vorige zwangerschap. Heb toen ook geen super zwangerschap gehad. Ook verneem ik m'n bekken soms al weer. En nog steeds last van me rug, ook over gehouden van de vorige zwangerschap. En dan nog die moeheid. Ohhhh wil de hele dag wel slapen, maar jah gaat een beetje lastig met een mannetje van 18 maand.

Sorry dames, maar dit lucht wel even weer op zeg, even klagen. Hoop alleen dat deze zwangerschap wat beter zal verlopen.

Liefs marielle

Hihi lachen zo'n klaagmuur,maar echte antwoord op je vraag of het normaal is hebbie nog niet he.
Als je je echt zorgen maakt,gewoon even je VK bellen joh!misschien kan die je een beetje gerust stellen.

Hier niet veel te klagen.
Als het zo blijft zoals het nu is vind ik het prima.
Ben wel misselijk,maar vind het juist fijn,een bevestiging dat we echt zwanger zijn hihi en mijn borsten zijn echt MEGA!Pamela anderson is er echt niks bij!
Ik had al een grote cup,maar nu zijn ze echt super en mega stevig whahaha.En auwie...wat doen ze zeer!!!
Tja...en dan die olifanten enkels,de ene dag wat dikker dan de andere,das ook wel iets waar ik me zorgen over maak hoor.Maar ik denk dat we dat onze hele zwangerschap wel een beetje blijven doen,zorgen maken ;-)

Maar nogmaals;gewoon je VK bellen als het aan blijft houden om je even wat gerust te stellen!!

Veel sterkte en groetjes van Jo

Nou, vandaag ben ik weer op mijn toppunt, echt alles wat ik voor ontbijt en lunch en tussendoor heb gegeten, kwam er allemaal weer uit. Voel me dus oerslecht vandaag! Ik had juist na het weekend het gevoel dat het wat beter aan het gaan was. Maar helaas, Ik ben de hele dag door misselijk.
Ook idd enorm zware pijnlijke borsten, en veel moe.

Maar ja we doen het ervoor!

Groeten,

FIJN!
Mag ik ook even meeklagen.
Ik heb ongeloofelijk pijnlijke borsten!!
Heb afgelopen nacht m'n bh maar weer aangedaan, want het omdraaien (dus bewegen) deed steeds zo pijn dat ik niet meer kon slapen.
Voor de rest weinig klachten (beetje diarree, maar niet ernstig!)

ooohhhh....diareee.....
Ik zit juist een half uur op de wc omdat er elke 10 minuten na veel werken een piep klein konijnenkeuteltje uit komt.....

fijn hoor zo'n klaagmuur hihihi

Terug
Bovenaan