klaagtopic

A

Anoniem

Guest
Ik zat gisteren ineens even aan onze klaagtopic te denken en hoe ik soms moest lachen om al die verhalen.

Waar maken we ons soms druk om  maar wat is het fijn om je verhaal kwijt te kunnen.

DUS DAMES ZULLEN WE EEN NIEUWE KLAAGTOPIC OPENEN, KOM MAAR OP

WHAHHAHA!
Toeval bestaat niet zeggen ze, maar ik zat gisteren nog aan GJ uit te leggen dat we zo'n leuk forum hebben zonder gezeik e.d.     En dat we anders een klaag-topic openen, en dat het tijd werd om weer eens flink te gaan klagen! Je bent me dus gewoon voor, hihihi!

Zal gelijk even beginnen: heb je mijn zwoerd-foto's al gezien????
dan is verder geklaag overbodig geworden, hihihi!

ik las eerst je leuke-dingen-topic en toen dacht ik ook direct aan het oude klaagtopic, dat vond ik ook altijd fijn om ff van je af te schrijven, en natuurlijk het leed van anderen delen zodat het voor hen wat minder erg wordt

heb ik wat te klagen: ja!! vandaag WEER NIET NIET gesnoept (wel dus...) bah bah bah

Groetjes Jenneke mv Ivar

Goed plan!

Ik wordt schijt en schijt en schijt, maar dan ook schijtziek van
twee huizen
alles onthouden
klussen
op mn knietjes de vloer boenen
niet uitslapen
koffie zetten voor iedereen die mee klust
optijd klaar zijn met het huis
dat ik zo weinig tijd heb voor yoëll

Zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ik ben weer klaar en ga nu mn keukeninhoud inpakken

hey Pauline,

hoelang moeten jullie nog klussen? Als je de boel al aan het pakken bent, zijn jullie hopelijk al een goed eind op weg??

Groetjes Jenneke mv Ivar

Ik wordt schijtziek van die zooi op mijn balkon/ terras.
Ligt hier een me toch een zooi, t lijkt wel een de nieuwste vuilstort plaats in apeldoorn.
Ik heb geen trekhaak om even naar de stort te rijden, en mijn vader heeft er de laatste tijd ook geen moment voor gevonden om even alles weg te brengen. Schaam me gewoon kapot voor de buren haha
Check this....

gr kim

ik baal ervan dat ik morgen geen testje kan halen vanwege
een asbestregen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan