klaagtopic

ohhhhhhhhh wat lekker even ongeneerd klagen...

pfff ik moet straks weer werken en morgen ook dan een dag vrij en dan weer twee werken dan weer een vrij en dan er weer drie werken etc etc etc..

pff dit is al an de gang vanaf kerst dat ik vrij veel moet werken..

en ik merk dat ik gewoon even zin heb om door de week een paar dagen vrij te zijn.
niet constant in dubio te willen staan
je wilt spelen met sophie, maar ja, het huis moet ook schoon, die was moet gedaan worden, boodschappen moeten er komen, je moet koken en alles moet op tijd klaar zijn, want je moet zo weer weg om te gaan werken..

jakkie ik haat dat geplan maar ik doe het toch, ben een  planner  en wat ik in mijn hoofd hebt moet ook gebeuren...

ook irritant dat een poes haren verliest, jakkie moet je elke dag stofzuigen en dweilen..( arme poes en het is zo'n lieverd)  

nou nog even en dan begin in op mijn nieuwe baan... gewoon regelmaat , 2dagen per week werken ...
heerlijk.. hoop dat het me bevalt en dat ik het kan..

liefs tobi

ik baal van de dakopbouw die op ons huis geplaatst gaat worden. We zijn al een jaar bezig met alles regelen, aannemer, extra hypotheek, alle buren op een lijn krijgen, bouwvergunning, etc. Ik wou dat ze gewoon eens begonnen met bouwen.

Ik baal dat remco nog steeds niet thuis is

Ik baal dat ik baal

Ik baal dat ik de staAtsloterij nog niet heb gewonnen.

En ik baal van het feit dat uitslapen er de laatste anderhalf jaar niet meer bij is

he das een goeie, ik baal dat ik de oudejaarsloterij niet heb gewonnen... we hadden speciaal een lot tijdens ons weekendje weg Valkenburg gekocht, maar helaas maar 10 euro (en een heel lot kost 27 euro )

verder baal ik nergens van op t moment!

Ik ben vreselijk wakker nog steeds! En ik geloof niet dat ik nog veel ga slapen vannacht... ( En nee, beeb zit nog prima, die zit nog heerlijk te parasiteren tot aan de 23e vrees ik!) Pens zit me nu te veel in de weg en is te zwaar om ëven" om te gooien naar de andere kant. Nog iets waar ik anders dus ook al van baalde, hahaah!
En ik ben poep-verkouden... Zo: snot zit er nog, maar dit ben ik weer even kwijt!!

Ik ben vreselijk wakker nog steeds! En ik geloof niet dat ik nog veel ga slapen vannacht... ( En nee, beeb zit nog prima, die zit nog heerlijk te parasiteren tot aan de 23e vrees ik!) Pens zit me nu te veel in de weg en is te zwaar om ëven" om te gooien naar de andere kant. Nog iets waar ik anders dus ook al van baalde, hahaah!
En ik ben poep-verkouden... Zo: snot zit er nog, maar dit ben ik weer even kwijt!!

Ik baal ervan dat ik de hele dag de zooi van mn man en kids loop op te ruimen!

Ik baal ervan dat ik altijd degene ben die overal aan moet denken (oppas regelen enzo)

En voor de rest ben ik eigenlijk wel heel gelukkig

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan