klaagtopic

had me net voorgenomen zoveel reacties te plaatsen dat de hele eerste pagina op mijn naam staat (hubbie is uit eten en zoonlief is nog bij opa en oma, die komen hem zo brengen, ik moest vandaag extra werken, dus zit al bijna uur achter de laptop hihi) maar JantineS komt online!!!

kkssssssttt ga weg (grapje hoor )

wow al 3 pagina's geklaag! tja net zoals bij de vorige keer doe ik niet mee, ik heb namelijk helemaal niets te klagen. Het leven is goeoeoed hier in Israel!!! Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe baan en het leven lacht me toe! (shit, verkeerde topic....)

Ik doe weer even mee hoor!
Ik heb een horror-kraamhulp! Echt een vreselijk wijf dat te beroerd is om iets te doen, heb net zelf maar even de was weggewassen en gevouwen.. En de strijkmand maar weer gevuld... Ze vind sommige dingen niet nodig om te strijken namelijk??? Ze wil me graag 2 x per dag temperaturen, zelf, met handschoenen aan en een schort voor, volgens mij is ze bang dat ik van me af schijt of zo! Heb haar al duidelijk gemaakt dat ik dat zelf wel kan en niet van haar kont-prik-acties gediend ben.... Sommige dingen zijn veranderd ten aanzien van 18 maanden geleden met Thomas en daar komt ze telkens een folder voor brengen, gek word ik ervan! Ze heeft nog geen dweil aangeraakt!
( Leuke info voor de dweil-freaks hier, hahahha!)
Hmmm, nou ja, jullie snappen de frustratie hier wel denk ik...

Kus, Marieke

PS: Als ik haar de kans zou geven zou ze misschien ook wel heel hard over mij klagen...

Hahaha Marieke, als je het zo opschrijft lijkt het alweer leuk (en zijn ze in Tiel dus niet aan die vital parts geweest............ miste je humor al na een paar dagen!!)

Ik heb ook wat te mekkeren:

Ruim ik net de vaatwasser uit, zit er op ongeveer de helft van die ingedroogde viezigheid door water dat niet wegkan ofzo... Ken je dat? Kan ik (of ja de machine dan) weer opnieuw beginnen.... Bleh!

Susan

getverderrie ik ken dat van de vaatwasser, smerig! durfde ook eerst niet de flessen van Ivar er in te doen, veel te bang dat ie die troep binnen zou krijgen...

Ik wil ook nog even zeuren: gisteren deed of het forum of ons internet het niet goed, want kon veeeeeel te weinig posten!!

Jenneke

Terug
Bovenaan