klaagtopic

mmm Rianne het is denk maar een uurtje rijden naar jou, goed als ik langskom voor de toastjes

groetjes Jenneke

Mamalizz,.. drop jij er hier dan ook een paar op de terugweg hahaha..

Nou, je mag wel komen, maar dan ff een ander keertje, lijkt me wel heel gezellig, maar ben blij dat ik Lydia net weer haar bed in heb gemikt, en denk dat ik er zo zelf ook achteraan kruip...ben een beetje moe van door dat takkeweer naar Den Haag heen en weer rijden en superfrusti door het centrum rondscheuren om te kunnen parkeren en er vervolgens achter te komen dat zo ongeveer elke stoeptegel daar opengebroken is en ik gigantisch om heb moeten lopen...
Moraal van dit verhaal: je bent welkom, maar nu  even niet!

Lijkt me een beetje om, om vanuit Veenendaal naar Harderwijk (daar woon je toch Jenneke?) terug te rijden via Breda...

oh ja filet met ei is lekkerrrrrrr!
Rianne: ga lekker slapen meid!! hopelijk blijft/gaat Lydia ook lekker slapen en zijn jullie morgen fris en fruitig!
liefs Jenneke

hihihi ja ik bedoel we rijden we op gas, maar dit is een beetje zonde van de kilometers...
ik kan wel een koerier sturen Esme...!!!

okee ik baal dat  AZ weer verloren heeft MAAR

Meike slaapt omdanks haar kroep best lekker en ik heb net lekker met een vriendin zitten borrelen (en ik MAAK toch veel typfouten doe er 2x zolang over haha)

MAARMAAR het allerleukste is...................... poes is weer terug. Hij is 1,5 week weg geweest en kwam net met een hoop kabaal aanrennen. De hond is nog blijer dan ik  en dat is een beetje gek, hij rand hem zowat aan, tis om te schamen. Laat hem maar even uit kan hij even afkoelen.............

groetjes Renske

ik ben MOEHOE!
maandag zat ik voor 6 uur in de auto, gisteren kwart over 6 en vanochtend half 7 ('s ochtends wel te verstaan)
stomme klotefiles

Terug
Bovenaan