Klaagtopic

leuke tropic

want ik baal vandaag overal van

ik baal dat ik net me stoel hoesen heb gewassen en dat kaya er een glas chocomel overheen laat kletter

ik baal dat de koffie  apperaat het net begeeft

ik baal van de kruidvat die weer geen pyamapap heeft

ik baal vandaag overal eigelijk van
ik heb net koffie viste gehad maar geen koffie en kon vandaag niet aardig doen

hum zal ik ook ongesteld moeten worden even in me agenda kijken

groetjes mariella

ik baal dat ik net zie dat er een ladder in mijn panty zit. grrrrr

ik wil dan ook wel ff klagen hoor;-)
over mn hubby die heel lief gisteravond vroeg : Ga je mee naar bed meissie??? met een dikke knipoog

ik oooo ja ik kom er aan sluit de pc af en doe alles op slot ik ben er zo .

kom ik boven slaapt meneer tssssss "Mannen"

Ik baal er van dat het een grote bende is in huis!!! We zijn verhuisd en heel veel dingen kan ik nog geen plek geven omdat we nog geen kasten hebben waar het in kan...

En ik baal er van dat ik nog moet soppen en stofzuigen (want er komen logees het weekend)

En ik baal er van dat we niet een heeeeeeeeeeeeeeel groot zwembad in de tuin hebben, want het wordt SUPER mooi weer het weekend (daar baal ik dan weer niet van... )

Lien

Heb ik weer....word er een klaagtopic geopend....heb ik niets te klagen
hahaha     nou ja toch geklaagd he.

Groetjes Monique

en dan wil ik ook nog klagen over mn rug en been .....en dak vandaag hoofdpijn heb en ik wil zwemmen en en en en en ......geintje hoor mij hoor je niet klagen

quote: mamavTimoenRenzo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 13:04:31'));

en dan wil ik ook nog klagen over mn rug en been .....en dak vandaag hoofdpijn heb en ik wil zwemmen en en en en en ......geintje hoor mij hoor je niet klagen

Nee, maar ik zie het wel!

Terug
Bovenaan