Klaagtopic

Ik liep gisteren buiten met Arjun,
Werd ik aangeproken door een vrouw, die vroeg of dat mijn broertje of zusje was.

Ik zie het maar als een compliment hahaha

Even klagen hoor...

Ik heb eindelijk tijd en  fut om onze vakantiefoto's van vorig jaar (!) te bewerken, kan de pc het niet aan  En het zijn zulke mooie foto's! We zijn vorig jaar door IJsland getrokken (zo'n 9 maanden voor de geboorte van Suze, hihi).  De pc  loopt om de haverklap vast en dan moet ik hem met de powerknop uitzetten. Het komt omdat het zulke grote bestanden zijn (raw-bestanden  van een  Nikon D200)  en ik werk in Photoshop CS3 en Adobe Bridge. Hartstikke mooie programma's maar als je computer niet snel en geavanceerd genoeg is wordt het niks.
Bleeeeh.

O ja, nog iets om over te klagen. Ik  zie ontzettend op tegen morgenmiddag. Dan  moet ik met Suze naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van haar heupjes i.v.m. mogelijke heupsdysplasie

groetjes,
Karin

ik baal dat ik een leuk weekend weg was en weer allerlei spannende dingen   op het forum gemist heb... hihi

Ik baal er van dat die PIPO die in ons huis zou komen en alles over zou nemen op het laatste moment beld om te vertellen dat hij niets overneemt en dat ook alle vloerbedekking van de trap en overloop moet grrrrrrrrr weet je wat een budwerk dat is ......door hem kan ik nu savonds en overdag dus niet forummen

Ik baal vandaag van een hoop dingen maar vooral van;

Het uwv & cwi omdat hun niet met elkaar praten moet ik het weer allemaal opnieuw regelen!!!

Ik baal der van dat mijn baby volgende week 2 nachten en 3 dagen naar mijn schoonzus gaat, omdat wij naar londen gaan voor een Concert van Prince ( daar baal ik dan weer niet van ) maar 2 nachten en 3 dagen is wel lang zonder mijn wolk

en ik baal van vrienden die liegen en dus geen vrienden zijn.

Verder alles lekker hoor en ben ook nog happy hihi

Terug
Bovenaan