Klaaguurtje: wie ook IUI?

<p>Na 19 rondes (waarvan 1 zwanger+miskraam) zijn we deze maand met IUI MOH begonnen. Ik heb 8 dagen geleden de IUI gehad en nu dus wachten.... wat duren de dagen lang. En de teleurstelling wordt dit keer als het weer niet raak is groter dan ooit.</p><p>Heb veel last van de hormonen, ben ontzettend moe, sochtends hoofdpijn, savonds lage rugpijn, gevoelige opgeblazen buik en hele dag een droge mond. Je zou zeggen dat dit 9 dagen na de ovitrelle wel een keer weg zou moeten gaan. Maar blijkbaar reageert mijn lijf er heftig op. Ik kan dan ook nauwelijks wachten met testen om te weten waar ik aan toe ben.</p><p>Sorry voor dit klaagberichtje, maar ik kan het nu we in dit traject zitten niet meer van me afzetten. Mijn vriend wordt stiekem denk ik ook wel een beetje gek van me, aangezien hij alles aan moet horen ? (niemand weet het, op leidinggevende en zwangere vriendin na, dus die ga ik hier niet mee lastigvallen).</p><p>Nou.. wie heeft er zin om lekker met me mee te klagen ?</p><p> </p>

Hi Lynn, ik kom graag met je mee klagen. ? Ik zit nu in ronde 19 waarvan ook de eerste is met IUI ik zit nu 12 dagen na de IUI. Wat herkenbaar wat je schrijft dat nu de hoop groter is, de teleurstelling waarschijnlijk dan ook. Ik zie daar heel erg tegenop..
wat is MOH? En weet jij hoeveel dagen na de IUI je kan testen?
Ik ben zelf vooral heel erg moe en af en toe duizelig. Ik dacht ook dat die moeheid misschien door ds ovitrelle kan komen maar dat lijkt me nu nog stug inderdaad.. Normaal heb ik iedere ronde pijnlijke borsten maar die heb ik nog niet. 

Hi Fleur,
Gezellig! ?
MOH betekent een milde hormoonbehandeling. Dus elke dag tot eisprong gonal-f en op eisprong ovitrelle. Maar zo te zien gebruik jij dat ook?
Ze raden aan pas 18 dagen na iui te testen. Maar daar heb ik het geduld niet voor haha. Je kan ook vabaf bijv 12 dagen testen en als hij positief is op 14 nog eens. Als hij dan donkerder is is het van een zwangerschap en niet ovitrelle.

Ik ben sinds eergisteren misselijk en heb opvliegers ? Maar heb helaas gisteravond een drupje oud bloed en later roze bloed verloren. Vanmorgen weer een heel klein beetje met afvegen, met wat stolsels. Zo begint mijn menstruatie nooit. Maar door de stolsels verwacht ik ook geen innesteling. Dus denk dat het geen goed teken is, ondanks dat ik pas op 10 dpo zit ☹
Jij nog geen behoefte om te testen? ?

Nee ik durf niet te testen. ? Als de test negatief is vind ik het altijd zo’n klap. Nu heb ik nog ergens hoop. Zou denk ik pas maandag durven te testen. Maar heb sinds een uurtje wel een soort steekjes en krampjes dus hopelijk is het niet een slecht teken dat ik morgen ongesteld ga worden. :( Ik ben altijd zo bang om mezelf extra hoop te geven want die teleurstelling zijn dan extra pijnlijk.. die laatste dagen voor NOD zijn echt verschrikkelijk. ?
Wat balen van het bloed verlies! Maar we gek omdat je het nooit eerder hebt gehad. Heb je er echt een maandverbandje voor nodig of is het meer met alleen afvegen?
Ik heb clomid (100mg) en ovitrelle gebruikt. Dus idd ook met hormonen. Gonal F moet je iedere dag spuiten toch? Heb je dat bij jezelf gedaan?

Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Even flink hard gehuild en gebaald.. nu mezelf weer bij elkaar geraapt. Op naar de 2de poging. Was ook te mooi om waar te zijn dat het de 1ste keer al gelijk raak zou zijn. Volgens mij ligt de slagingskans ook niet super hoog bij IUI dacht ik?
Ik heb wel het gevoel dat de hormonen die ik heb geslikt goed voor me zijn. Ik had in tegenstelling tot vorige maanden geen PMS klachten. Normaal weet ik al vanaf een paar dagen na de eisprong dat het is mislukt. En deze maand had ik dat niet. Hopelijk brengt ronde 2 meer geluk. Heeft het bloedverlies bij jou nog doorgezet?

He Fleur,
Ah shit, wat balen!! De kans is inderdaad klein dat het de 1e x raak is, maar het kan wel dus hoop is logisch ☹ Volgens mij heb je per IUI 10% kans. Maarja, die teleurstelling altijd he, bah! 
Ik heb inderdaad bij mezelf moeten spuiten, best raar, maar het was te doen. Slik jij pillen?
Ik heb vanmorgen bij t afvegen weer wat bloed verloren, en dat was al wat helderder. En had vanmorgen ook echt lage rugpijn, hoe mijn ongesteldheid normaal begint. Ben er dus bang voor dat het morgen bij mij ook zover is ? Heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in dat het hem nog wordt deze maand. 
Wij gaan volgende week op vakantie dus moeten volgende maand ook nog eens overslaan, dus extra balen, duurt het weer een maand langer. Maarja, vakantie is natuurlijk wel even lekker ?
Sterkte en op naar de volgende maar weer ?

Oh wat balen Lynn.. bij mij begon het zaterdag dus ook met alleen een beetje afscheiding en is het vannacht pas echt door gezet. Dus vandaag telt als mijn eerste menstruatie dag. Misschien wel leuk om elkaar te blijven volgen? :) Aangezien we in het zelfde schuitje zitten en ook nog eens gelijk op lopen! 
Is er bij jou een reden gevonden waardoor je met IUI bent begonnen? Bij mij en mijn man is niks gevonden bij de onderzoeken en ziet alles er perfect uit. Alleen zo gek dat het zwanger worden dan niet wil lukken..
Hoe voel jij je? Ik merk dat ik toch wat verdrietiger ben dan ik had verwacht. Ben de afgelopen dagen best wel emotioneel en zie vooral op tegen straks weer die 2 weken wachten na de IUI. 
Ik slik inderdaad Clomid van de 3de tot de 7de dag. Op een paar opvliegers na had ik er vorige maand weinig last van dus ik hoop dat dit deze maand ook weer het geval is. :)
Ik ga ook steeds zoeken naar forums waarbij staat in welke ronde vrouwen zwanger worden bij IUI.. ik zie vaak staan de 2de of 3de ronde. Dus hopelijk is dat bij ons dan ook het geval. ?

Terug
Bovenaan