Klaaguurtje: wie ook IUI?

Wauw @Lynn-A wat fijn!! Van harte gefeliciteerd!! Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan! 
IUI 1 is helaas bij ons mislukt. Vorige week hebben we de 2e poging gehad dus nu weer in de twee wachtweken. Ik merk wel dat ik er nu een stuk relaxter onder ben dan de eerste poging. Hopelijk helpt dat ook weer!

Ik heb eventjes alle berichten zitten lezen :) WoW lynn toch spontaan zwanger!! Wat bijzonder! Gefeliciteerd! Ik ben zelf nu aan het prikken met puregon en ergens komende week voor het eerst insemineren... bij mij is endometriose vastgesteld wat waarschijnlijk de reden is dat het niet lukt. Ik heb veel last van een opgeblazen buik en moeheid maar of het daardoor komt of door de endometriose?? 

Dat hoor je stiekem ook vaker hè? Even op vakantie en hop, zwanger. Ik ben zelf ook op vakantie verwekt. Heel fijn hoor Lynn!
Ik sta nu ook aan het begin van onze eerste IUI poging. Gister begonnen met Clomid en vrijdag de eerste echo. Wij doen IUI omdat ik drager ben van een genetische aandoening (waar ik geen last van heb) maar waardoor vooral 50% van mijn eitjes niet levensvatbaar is. Dus we mikken nu met Clomid op meer eitjes (2-3) en dan dus icm IUI. Heb vorige cyclus een HSG gehad zodat daar sowieso geen problemen zijn, dus ben heel benieuwd wat dit traject ons gaat brengen! 

Terug
Bovenaan