Hey meiden,
Ik ben al een tijdje stille lezer op verschillende berichten op dit forum. Ik herken me erg in jullie verhaal, dus ik hoop dat ik bij jullie mag aansluiten.
Wij zijn na 15 rondes deze maand ook begonnen met de 1e poging IUI. Reden: iets verminderde zaadkwaliteit bij mijn vriend plus een nogal onregelmatige cyclus bij mij. Ik krijg clomid en een pregnylspuit en voor mijn gevoel 100 echo's. Maar afgelopen maandag was het zo ver: de eerste IUI!
Zit nu op dag 5 en het wachten is echt zoooo frustrerend. Herken me helemaal in wat jullie schrijven, dat je meer hoop hebt maar dat ik ook bang ben dat de teleurstelling dan groter is als het niet gelukt is. Ik weet ook echt niet of ik soms symptomen heb, last van de hormonenkuur, of dat het allemaal tussen m'n oren zit...
Hopelijk mag ik aansluiten bij jullie, zodat we elkaar kunnen steunen. Zelf heb ik wel een aantal mensen verteld dat we een medisch traject zijn gestart, maar ik wil eigenlijk niet alle details met iedereen delen in real life.
@Fleur, hoe gaat het met (de bijwerkingen van) de clomid deze maand?
@Lynn-a, hoe is/was je vakantie? Is het een beetje gelukt om tot rust te komen? Wanneer begin je nu weer met een nieuwe kuur?
@Katie, in welke stap ben jij nu? Ik vind het echt knap dat je zo 'relaxt' bent onder de optie IVF. Ik zie daar echt als een berg tegenop en hoop écht écht écht dat dat niet nodig zal zijn!
Goed, ik ga weer even verder met frustreren en wachten hihi. Hoop snel iets van jullie te horen!
Groetjes Roosza