Klaar komen??

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier.. Ik ben Sterre, ik ben  24 jaar, woon samen met mijn vriend van 26 jaar en zijn   5 jaar samen.
Wij willen ontzettend graag een kindje samen !!

Nu is mijn vraag ik hoor veel over randjes fietsen... Randjes fietsen zelf lijkt me niks, maar ik lees veel over dat wanneer de man is klaar gekomen, de vrouw ook het beste kan klaar komen... Dat dit de kans op zwangerschap vergroot
Maar.. ik kan heel moeilijk klaar komen.   Tijdens het vrijen geniet ik ontzettend (ik ben ook meestal degene die begint, omdat ik vaak zin heb)     Maar echt klaargekomen ben ik nooit.     Ik mis het eigenlijk ook niet. we vrijen ontzettend lekker, maar nu ik dit zo lees heb ik wel zoiets van o jee...
Heeft iemand tips???

Liefs Sterre

Hey sterre,

het vergroot wel de kans (zeggen ze), maar wij zijn nu alweer 6 rondes verder en ik heb het iedere keer geprobeerd, maar tot nu toe zijn we nog altijd maar met z'n 2tjes.
Ik weet dus niet of het echt waar is (is volgens mij ook nog nooit bewezen).

Als je het toch eens wilt proberen, dan probeer het eens met een vibo ofzo. Of iets anders dat trilt en laat jezelf zo clitoraal klaarkomen.
Probeer eerst te ontdekken hoe je het gemakkelijkste klaar komt. Probeer anders eens met de straal van de douchekop. Als jij zelf weet hoe je het makkelijkste en het beste (en/of snelste) klaarkomt dan wordt dat ook alweer wat makkelijker als jullie samen willen klaarkomen.
Ik vind het zo wel een heel MOETEN hoor. Hij komt klaar en dan MOETEN wij.....

Ik zou zeggen veel succes en hopen dat het bij jullie wel baat heeft.

Groetjes mama22

Hoi hoi!

Vervelend, dat je niet zo makkelijk klaarkomt!
Ik wilde ff reageren op dat randjefietsen, mijn vriend en ik hebben het zo gedaan: Hij kwam toevallig eerder klaar en ik ben een paar minuten daarna expres klaargekomen.
Wij zijn meer dan 7 rondes bezig geweest, en de enige keer dat we het zo gedaan hebben ben ik dus zwanger geworden!! Dus ik geloof er dan wel weer in!

Groetjes en succes,

Mitsj

quote: Mitsj1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 18:26:26'));

Hoi hoi!

Vervelend, dat je niet zo makkelijk klaarkomt!
Ik wilde ff reageren op dat randjefietsen, mijn vriend en ik hebben het zo gedaan: Hij kwam toevallig eerder klaar en ik ben een paar minuten daarna expres klaargekomen.
Wij zijn meer dan 7 rondes bezig geweest, en de enige keer dat we het zo gedaan hebben ben ik dus zwanger geworden!! Dus ik geloof er dan wel weer in!

Groetjes en succes,

Mitsj

hey mitsj,waarschijnlijk heeft dat bij jouw dan gewerkt ja(misschien toeval?),,maar ik heb het ook al een aantal keren gedaan en ben nog steeds niet zwanger dus ik heb er ook een beetje mijn twijfels over!

Je hoord er wel aantal positieve verhalen over.
Dus ach tis som het proberen waard hè

Maar meiden GENIET gewoon vooral, dan komt het allemaal vast en zeker wel goed.
Als je alleen bezig bent ohh het MOET, dan werkt het volgens mij niet.
In welk opzichte dan ook.

Heel veel geluk!

Hoi Sterre,
Het is echt niet nodig hoor! Ben 30 weken zwanger en dat was zonder klaarkomen tijdens de sex (van mijn kant tenminste... )
Probeer vooral lekker te genieten, dat is het belangrijkste!
Groetjes, Irene

Hoihoi,

volgens mij is zwanger worden een kwestie van geluk hebben!
Nét het juiste eitje en het juiste zaadje op het juiste moment!
Mitjs, wij hebben deze ronde ook voor het eerste randjefietsen gedaan (nouja, niet helemaal zoals ik het gelezen had, maar idd; eerst hij en toen ik) en ja hoor... zwanger....!
Maar je weet nooit of het ook was gelukt als je het niet gedaan hebt.... dus of het nou daaraan ligt?!?!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan