Klaar komen??

ik heb het nog nooit op die manier gedaan en heb al een dochter dus dat hoeft dus niet perse te gebeuren. heb er gewoon plezier in en ga ook niet persee op die datums dat het moet doen. ik heb het zo gedaan. elke dag en niet van nu moet het maar gewoon wanneer wij er zin in hadden probeer ook eens wat nieuws of doe het eens ergens anders maak het spannend en hou je op het moment dat je het doet niet alleen bezig met zou het deze keer raak zijn of zou het op deze manier lukken. doe het wanneer het je uit komt en wanneer je zin hebt.

volgens mij is het zo en corrigeer me als ik het niet helemaal goed heb, als je als vrouw naar een orgasme toe gaat word je heel vochtig, dit zorgt ervoor dat de zaadjes van de man makkelijker naar binnen kunnen, het zorgt dus eigenlijk voor een soepel transport.

Groetjes

Ja, zo heb ik het ook gelezen.
En je baarmoeder trekt samen, zodat de zaadjes extra goed vooruit gestuwd worden, zeg maar.
Maar volgens mij weten die dingen echt wel waar ze naar toe moeten, hihi...!
Maar misschien een extra duwtje in de rug voor minder goede zwemmertjes??? Weet het ook niet zeker hoor...

Groetjes, Mickje

Hey...

Ik wil hier wel even op reageren...
Ik denk dat het wel helpt hoor, door het samentrekken van je baarmoedermond bij het klaarkomen, kunnen de zaadjes makkelijker naar binnen...het kan dus dat extra zetje krijgen zeg maar...maar ik geloof ook wel dat het ook daarom wel 'mis' kan gaan, omdat het misschien niet altijd op de vruchtbaarste tijd gebeurt of dat het op een andere manier afgestoten wordt...kan me voorstellen dat als je het al een aantal rondes probeert je ook hier voor open gaat staan...

Ik ga nu heel eerlijk zijn, ik kan ook niet op commando klaarkomen als mijn vriendje klaar is gekomen, daarom gebruik ik ook een vibo...en dat is dan ook best romantisch, want mijn vriendje rolt niet van me af zo van, red je ermee, maar we doen het altijd samen...Maar ik zeg er ook bij dat we het alleen rond mijn eisprong doen en daarna niet meer!

Ik denk dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar dat iedereen gewoon lekker moet genieten!!!

Liefs Joepie

quote: Famke Sterre schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 11:20:22'));

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier.. Ik ben Sterre, ik ben  24 jaar, woon samen met mijn vriend van 26 jaar en zijn   5 jaar samen.
Wij willen ontzettend graag een kindje samen !!

Nu is mijn vraag ik hoor veel over randjes fietsen... Randjes fietsen zelf lijkt me niks, maar ik lees veel over dat wanneer de man is klaar gekomen, de vrouw ook het beste kan klaar komen... Dat dit de kans op zwangerschap vergroot
Maar.. ik kan heel moeilijk klaar komen.   Tijdens het vrijen geniet ik ontzettend (ik ben ook meestal degene die begint, omdat ik vaak zin heb)     Maar echt klaargekomen ben ik nooit.     Ik mis het eigenlijk ook niet. we vrijen ontzettend lekker, maar nu ik dit zo lees heb ik wel zoiets van o jee...
Heeft iemand tips???

Liefs Sterre

Sterre,
iemand die ik ken is 2 keer meteen bij de 1ste ronde zwanger geworden, zonder dat ze zelf een orgasme heewft gehad..
Dus het hoeft niet persee..
succes!

Hey Sterre,

Ik ben deze maand ook niet na hem klaar gekomen, en toch echt zwanger. Wel klopt het dat door het klaarkomen de zaadjes verder gezogen worden.....maar ze kunen prima zelf die weg afleggen hoor.
Hoop dat je er wat aan hebt succes

Liefs ikke

Hahaha, ik heb hier echt nog nooit van gehoord.
Ik heb 2 kids ben bij de eerste in 2 maanden zwanger geworden en bij de tweede in 1 maand! Zonder klaar te komen hoor, haha, en als ik klaar kom is dat altijd voordat we penetreren. Dus dan is dat ongeveer 10 minuten voordat hij klaar komt.
Misschien heeft mijn vriend dan snelle zwemmers

Ha meiden,

Wil er nog even iets over zeggen...
Natuurlijk snapt iedereen dat de vrouw niet persee hoeft klaar te komen, dat er ook heeeeel veel vrouwen zijn die ook zonder klaar te komen zwanger raken,
Maar vind het wel een beetje vervelend dat sommige er lacherig over doen, het is gewoon algemeen bekend dat de zaadjes dan verder kunnen komen, sommige hebben gewoon net dat zetje nodig  en als je al wat langer bezig bent, dan wil je gewoon van alles proberen...
Je leest ook bij veel vrouwen, ook die langer bezig zijn, dat ze zwanger zijn geraakt, met randjesfietsen en als je dat dan hoort en weer iets kunt proberen, dan is dat alleen maar prettig!

Veel succes allemaal!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan