Klaar komen??

Ik wil helemaal niet lacherig overkomen.
Ik had dit namelijk nog nooit gehoord, daarom vond ik het grappig om te lezen.
Net als randjefietsen....... Geen idee wat dat is. Ik ben niet zo thuis in die termen geloof ik .
Ik kan me heel goed voorstellen als het langer duurt voordat je zwanger raakt, echt van alles gaat uitproberen. Zou ik ook doen.

Groetjes, Ris

Hey,

sorry Ris, dat heb ik dan verkeerd begrepen!
Randjesfietsen komt een beetje op hetzelfde neer als klaarkomen nadat de man is klaar gekomen...maar bij randjesfietsen komt er nog iets meer bij kijken, dan moet je, nadat de man is klaargekomen, een aantal keer het gevoel opwekken dat je bijna klaar komt (dus dat er al kleine schokjes zijn) en dan dat na 6/7 keer gedaan te hebben, echt klaar komen...dit vergt wel enig oefening, maar ik moet zeggen dat ik dat nog nooit geprobeerd heb. Ook ik zou het doen, als ik al langer dan een jaar bezig was, maar nu probeer ik het gewoon met een aantal keren klaarkomen na mijn vriend...(geloof niet dat ik ooit tegen iemand zoooo open ben geweest, maar huppa, gooi het online!!hihi!)

We moeten afwachten of het helpt, heb of over 2 dagen m'n NOD, of over 6 dagen! (fertilityfriend en ik zijn het oneens over mijn ovulatiedag!hihi)

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan