klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben op zoek naar gezellige meiden die het ook leuk vinden om af en toe te beppen over het krijgen van een tweede kindje.

Mijn dochter is van 27-08-2006 en we gaan zo langzamerhand proberen een tweede te krijgen.

Er zijn er vast nog meer die het ook leuk vinden om ervaringen uit te wisselen en lekker mee te leven met elkaar!

Ik hoor graag van jullie!

O ja, ik ben zelf 32 jaar en moeder van een prachtdochter! Ik werk 10 uurtjes  per week in  de administratie en woon in de omgeving van Amsterdam.

Groetjes,

Natje

hey natje,

ik wil heek graag met je ''beppen'' hahahaha,ik ben alleen alweer even bezig voor een tweede,ik denk ongeveer 8maanden........
ik heb een zoontje van 15 maanden,em ben zelf 25 jaar,
ik woon in het noorden.

hai ben een moeder van 25 en heb een zoontje van 18 mnd en zit in ronde 1 voor een 2 de kindje ben nu 2 dagen overtijd en test negatief snap er niks van ik had bij de eerste een regelmatige cycles maar we wachten ik wer 2 dagen in de week groetjes

hoi hoi,

ook wij gaan voor een tweede wondertje! Ons zoontje is bijna 18 maanden oud en as zondag is mijn nod vd eerste ronde. Hopelijk blijft het bij deze ronde. Kan alleen niet zeggen dat ik me zwanger voel. Dus we wachten wel weer af.

Liefs,

Ja, hier nog een mammie van een dreumes, in ronde 2... superspannend weer allemaal. En toch anders dan voor de eerste hè?!

Wauw wat superleuk zo snel reacties al!

Goh Corina,   hoe lang heeft het geduurd eer je van je zoontje zwanger was? 8 maanden is toch best al een poosje, of niet?

Enne liefding (geweldige naam!) misschien heb je te vroeg getest, wat een zenuwtoestanden zijn dat altijd he, bah, wij hebben het pas van de week voor het eerst zonder condoom gedaan, dus ik heb er nog geen last van, ik weet zelfs nog niet wanneer mijn eisprong is ofzo, moet die hele cyclus nog eens bekijken, ben het verleerd....

Hoi Nice, inderdaad spannend ja, hoe oud ben jij?

Zijn jullie ook weleens bang dat het misschien te zwaar wordt met werk en alles erbij? Ik heb weleens angst dat mijn dochter misschien tekort zal komen, omdat ik best al vaak moe ben, hebben jullie dat ook?

oeps First mom, jij ook welkom hoor! Haha, grappig, dat zat ik me ook te bedenken, hoe zou je het kunnen voelen zo snel, zou je het al kunnen voelen na een paar dagen?? Spannend dus die zondag voor jou zeg! Ik vind het best jammer dat ik mijn NOD nog niet weet, haha, dan is het veel leuker om af te wachten....

Terug
Bovenaan