klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:36:12'));

hoi hoi dames

ook ik kom ff gezellig met jullie beppen.

ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

oja voor caithlyn heb ik met 12weken een miskraam gehad en bij caithlyn was het meteen de eerste ronde raaak

hey natje,

tja wat is lang?ik ben voor mijn zoontje ook ongeveer 1jaar bezig geweest maar heb voor hem ook een mk gehad.
maar ik denk dat het nu ook weer lang gaat duren,ben soms ook bang dat er toch wat met mij of mijn partner aan de hand is....

maar hopelijk zijn we met z'n allen snel zwanger hier

hey mama 2006,

wat grappig zeg ook uit het noordenwie weet wonen we wel dichter bij elkaar dan we denken hahaha zal wel toevallig zijn..
en wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Poeh ik wilde naar bed, maar ben nu al verslaafd hier.

Hoi Patricia, welkom hoor! Jeetje meid, ik wilde nog even reageren op je verhaal dat je met 12 weken een miskraam hebt gehad, wat vreselijk!!!

Gelukkig dat je gelijk daarna een gezonde dochter kreeg! En wat stoer dat je nu alweer naar een tweede verlangt!!

quote: MamaJB reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:10:23'));

Hoi Natje,

Ik ben een moeder van 30 uit het oosten van het land met een zoontje van april 2006.
Eind augustus ben ik gestopt met de pil en we gaan nu voor de eerste ronde, mijn NOD is op 28 september.

Ik heb wel een jaar getwijfeld over een tweede want  ik heb een zware bevalling gehad met mijn eerste en ik ben een jaar lang mezelf niet geweest ná de bevalling. Daarbij komt dat mijn zoontje altijd slecht sliep:
´s nachts, was wel 5x wakker en elke ochtend rond 6 uur wou hij eruit, Nu gaat het een stuk beter, hij slaapt tenminste door ´s nachts  en hij slaapt nu ook iets langer (tot 6.30). Dus moe ben ik ook nog steeds!
Het gaat nu net zo lekker zo met zn drieen, en dan moet je straks weer helemaal opnieuw beginnen.....zelfkwelling..... maar tóch willen we een tweede. We willen er ook niet te veel leeftijdsverschil tussen hebben.
Ik ben net als jij bang om niet genoeg liefde te   hebben voor allebei maar ze zeggen dat je liefde gewoon verdubbeld!!

Ik schrijf meestal op het topic: wie stopt er nog met in het najaar met de pil?
Het is daar ook erg gezellig en ook nog niet zo druk, misschien ook leuk om daar eens te komen kijken?

groetjes mamaJB

hey,
ik herken het wel een beetje hoor,alleen is mijn zwangerschap wel super geweest..
maar ik heb een hoop slapeloze nachten gehad,meneer werd IEDER UUR wakker,en nu slaapt hij wel beter maar hij wordt evengoed al om 6.00 wakker sóchtends..
ik heb het wel eens geprobeerd hem sávonds later naar bed te brengen in de hoop dat hij dan sóchtends later wakker zou worden......nou je raad het al,meneer vond 6.00 nog steeds een erg mooie tijd,hahha

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:36:12'));

hoi hoi dames

ook ik kom ff gezellig met jullie beppen.

ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

jij bent ook een jonge moeder,lekker hoor,het bevalt mij ook prima.
wat doe je bij de postcode loterij?doe je adminestratie werk?

quote: Natje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:43:01'));

Poeh ik wilde naar bed, maar ben nu al verslaafd hier.

Hoi Patricia, welkom hoor! Jeetje meid, ik wilde nog even reageren op je verhaal dat je met 12 weken een miskraam hebt gehad, wat vreselijk!!!

Gelukkig dat je gelijk daarna een gezonde dochter kreeg! En wat stoer dat je nu alweer naar een tweede verlangt!!

hoi hoi

tnx...
ja bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt dus niet gepland maar zeker wel welkom en ja dan gaat het foutoktober/november zou de kleine anders 2worden maar helaas.

en met caithlyn zijn we super gelukkig we hebben ook de mogelijkheid kwa financieen enzo dus wij hebben zoiets tja waarom niet je hebt nooit de zekerheid hoelang het gaat duren mss duurt het nu wel een jaar ofzo wie weet we zien wel wanneer tot die tijd gaan we van ons prinsesje mega genieten (daarna ook wel hoor hihi)

liefs patricia

Hoi

Is het misschien een idee om een lijstje te maken zoals bij de andere topic's.
Ik vindt het wel leuk om te zien wie er spannend zit te wachten op zijn NOD.
Anders moet je het de hele tijd vragen ( teminste ik wel, ben net een zeef hihi )
Dus ik begin heel brutaal met een lijstje, vindt je het leuk om er op te staan prima, wil je niet ook prima

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Mama2006    
28
2e
4e
24

Lukt het niet om op het lijstje te komen, dan wil ik het ook wel doen.

Liefs Mam2006

Terug
Bovenaan